بیش‌از 4 هزار علایم ایمنی در سیستان و بلوچستان نصب شده است


بیش‌از 4 هزار علایم ایمنی در سیستان و بلوچستان نصب شده است

زاهدان- ایرنا- سرپرست اداره ایمنی،ترافیک وحریم راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و 500 عدد تابلو و علایم ایمنی پارسال در این استان تهیه و نصب شده است.

امین سنچولی‌ روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پارسال چهار هزار و ۵۰۰ عدد علائم ایمنی و همچنین ۵۲۰مترمربع تابلو اطلاعاتی و کیلومترشمار در محورهای استان توسط اداره ایمنی و حریم راه‌ها تعمیر و نصب شده است.

وی با بیان اینکه نصب تابلوهای ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند افزود: این علائم شامل تابلوهای اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما و انتظامی بوده است.
سرپرست اداره ایمنی،ترافیک وحریم راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت بالای آهن‌آلات و همچنین تهیه و نصب تابلو علایم از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکار، این اداره‌کل سال گذشته تعمیر و نصب تابلوها و علایم ایمنی را توسط تیم امانی انجام داده است.

سرپرست اداره ایمنی،ترافیک وحریم راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: پارسال بیش‌از ۱۱ میلیارد ریال صرفه‌جویی در تهیه ونصب علائم ایمنی راه‌ها و همچنین در تهیه،ساخت، تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی ‌وکیلومتر شمار بیش‌از ۱۵ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی صورت گرفته است.
وی افزود: نصب تابلو و علایم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقا ایمنی جاده‌های ارتباطی و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای تاثیر بسزایی دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

3 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سیستان و بلوچستان به زیر کشت جو رفت