مدیرعامل شایان دیزل: وارادت‌ خودرو به نفع بازار است / خدمات پس از فروش اولویت ما است


مدیرعامل شایان دیزل: وارادت‌ خودرو به نفع بازار است / خدمات پس از فروش اولویت ما است

محمد مرتضایی؛ مدیرعامل شرکت شایان دیزل در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران عنوان کرد: شرکت ما به تازگی به این عرصه ورود کرده و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با قدرت در این رویداد شرکت کنیم. جدیدترین محصولات مانند کشنده H7 در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شد.

محمد مرتضایی؛ مدیرعامل شرکت شایان دیزل در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران عنوان کرد: شرکت ما به تازگی به این عرصه ورود کرده و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با قدرت در این رویداد شرکت کنیم. جدیدترین محصولات مانند کشنده H7 در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شد.
این خودرو براساس تمامی استانداردهای 85 گانه کشور طراحی شده و از قدرت 480 اسب بخار برخوردار است و از ویژگی های متمایز این مدل در مقایسه با سایر رقبا می توان به استفاده از آپشن ها و امکانات پیشرفته و به روز اشاره کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ویژگی متمایز این محصول عنوان کرد: وجه تمایز تنها را نمی توان تنها در عرضه یک محصول خوب خلاصه کرد و تمام تمرکز ما بر روی بخش خدمات پس از فروش است. به جرات می توان گفت که از دی ماه 1400 هیچ مشتری ناراضی بابت تاخیر در تحویل خودرو وجود ندارد و تمامی محصولات سر موعد تحویل مشتریان داده می شود.
مدیرعامل شرکت شایان دیزل ادامه داد: در حال حاضر محصولات ما دارای گارانتی 10 ساله بوده و سعی بر این است تا در سال جاری شبکه فروش توسعه پیدا کرده و از طرفی بخش خدمات، تعمیر و .. بهبود یابد.
وی گفت: ما در سال 1400 حدود 400 دستگاه تولید کرده ایم و براساس برنامه های ریزی های انجام شده قرار است به 1500 دستگاه برسد.هم اکنون دارای 12 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستیم که تا پایان سال 6 واحد دیگر به نمایندگی های این شرکت اضافه می شود.
مرتضایی در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه جالب شاهین دیزل در جریان این رویداد امکان تست درایو کشنده این شرکت است که تجربه رانندگی با محصول شاهین دیزل برای نخستین بار در ایران برای علاقه مندان فراهم شده است.

وی در خصوص موضوع واردات خودرو گفت: در بخش خودروهای سواری با توجه به میزان عرضه و تقاضا در این بخش و نیاز بازار، واردات‌ نه تنها صدمه ای به صنعت داخلی نمی زند بلکه بخشی از نیاز مشتریان را برطرف می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر