غوغای جوانتر شدن ناگهانی نوید محمدزاده و فرشته حسینی !


غوغای جوانتر شدن ناگهانی نوید محمدزاده و فرشته حسینی !

رکنا: فرشته حسینی بازیگر سینما با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام اش نشان داد که او و نوید محمدزاده بسیار جوان شده است. البته این عکس فتوشاپی بوده و خبرسازان جعلی آن را سوژه کرده اند.

به گزارش رکنا : تصویر تازه نوید محمدزاده و فرشته حسینی که حالا تعجب و شگفت زدگی کاربران را به دنبال داشته است، در حال حاضر در فضای مجازی دست به دست می شود.گروهی دیگری هم می گویند که این عکس فتوشاپ است و بخش هایی از بدن نوید محمدزاده همچون دست هایش ناشیانه فتوشاپ شده است.

غوغای جوانتر شدن ناگهانی نوید محمدزاده و فرشته حسینی !

البته تاکنون هیچ یک از آن ها به این موضوع و حاشیه ها واکنشی نشان نداده اند.فرشته حسینی بازیگر ایرانی افغان‌تبار سینما و تئاتر، متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است. وی از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمنیه بازیگری آغاز نمود.

او تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری را فراگرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد.

از جمله آثار فرشته حسینی می ‌توان به عناوینی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی،هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

منبع : وقت صبح

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا