بهترین موضوع برای ایجاد نشاط هنری، ارتباط با امام حی و حاضر است


بهترین موضوع برای ایجاد نشاط هنری، ارتباط با امام حی و حاضر است

اسماعیلی تاکید کرد: بهترین موضوع برای ایجاد نشاط هنری، ارتباط با امام حی و حاضر است، چراکه ایشان آیت و واسطه فیض الهی است و همه اینها با زبان هنر به خوبی قابل بیان است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، «محمد مهدی اسماعیلی» در آیین اختتامیه عهدواره «چله مهدویت» که دوشنبه شب، ۱۹ اردیبهشت در رواق شهادت حوزه هنری برگزار شد با بیان اینکه موضوع مهدویت و نگاه آرمانشهری در همه ادیان وجود دارد، اظهار کرد: امتیاز ویژه این باور در تشیع است چرا ه ما به حضور امام عصر(عج) ایمان داریم و با ایشان به عنوان امام کامل در ارتباط هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مجموعه غنی و عرفانی از ادعیه وجود دارد که شیعیان از طریق آن با امام زمان(عج) خود صحبت می کنند. این اوج هنر عارفان است که ما با امام حی خود گفت و گو می کنیم.

وی اضافه کرد: فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی بر حضور امام حی و توفیق درک امام معصوم است.

دکتر اسماعیلی افزود: بهترین موضوع برای ایجاد نشاط هنری، ارتباط با امام حی و حاضر است، چراکه ایشان آیت و واسطه فیض الهی است و همه اینها با زبان هنر به خوبی قابل بیان است.

وی خاطرنشان کرد: عهدواره چله مهدویت ابتکار خوبی است و ما باید در دولت مردمی، ابتکارات این چنینی را بیش از گذشته انجام دهیم؛ امیدوارم همه ادارات در این مسیر قدم بردارند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا