رقابت بیش از 1300 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در مهاباد آغاز شد


رقابت بیش از 1300 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در مهاباد آغاز شد

مهاباد - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی گفت: یک هزار و 343 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در این شهرستان از ساعت هشت صبح امروز، چهارشنبه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

معروف خلیلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آزمون ۷۳۷ داوطلب مرد و ۶۰۶ داوطلب زن شرکت دارند که نسبت به آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته تعداد شرکت کنندگان به نصف کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مهاباد برای دوازدهمین سال پیاپی به عنوان یکی از مراکز برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد در جنوب آذربایجان‌غربی تعیین شده است.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی اضافه کرد: امسال آزمون ارشد در طی سه روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

خلیلی یادآور شد: داوطلبان که درخصوص برگه ورود به جلسه مشکلی دارند می تواند به واحد رفع نقص سازمان سنجش واقع در دانشگاه پیام نور این شهر از هشت صبح تا ۶ بعد ازظهر مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ تعداد بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب دارد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد شهریورماه در سایت این سازمان به اطلاع داوطلبان می‌رسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403