برندگان پویش کتابخوانی مثبت 3 معرفی می‌شوند


برندگان پویش کتابخوانی مثبت 3 معرفی می‌شوند

به خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳، جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در سالن سینما فجر شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود. ۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی و یک واحد آپارتمان مسکونی در استان تهران به...

به خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳، جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در سالن سینما فجر شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود. ۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی و یک واحد آپارتمان مسکونی در استان تهران به عنوان جایزه برای شرکت‌کنندگان این پویش در نظر گرفته شده است که در این مراسم به صورت زنده قرعه‌کشی و اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

برندگان پویش کتابخوانی مثبت 3 معرفی می‌شوند

پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه»، ابتدای مسیری ادامه‌دار است که به همت اعضای هیأت یا مهدی(عج) واوان اسلامشهر، در راستای امر جهاد تبیین و در موضوع جمعیت و فرزندآوری، آغاز شده است. این پویش پس از پنج ماه موفق به انتشار ۱۱۰ هزار هزار جلد کتاب و توزیع در بستر شبکه مردمی هیأت بوده است.

تلاش مسئولین این پویش، رفع شبهات و سوالات ذهنی مخاطبان و فتح بابی برای پویش‌های دیگر با این موضوع با اهمیت بوده است تا با عمل به این مهم، ایران عزیز همواره جوان، پایدار و مقاوم باقی بماند و در همه عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشد.

برندگان پویش کتابخوانی مثبت 3 معرفی می‌شوند

اجرا و همخوانی سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودی‌ها از جمله برنامه‌های این اختتامیه خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان