تصادف در بلوار وکیل آباد مشهد ٢ کشته برجای گذاشت


تصادف در بلوار وکیل آباد مشهد ٢ کشته برجای گذاشت

مشهد- ایرنا- افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در سانحه رانندگی در بلوار وکیل آباد، ٢ سرنشین خودرو در دم جان باختند.

سرآتشیار محسن فیروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز حادثه برخورد خودروی سواری سمند با گاردریل بولوار وکیل آباد اعلام شد و نجاتگران به محل حادثه در ابتدای بلوار هنرستان به سمت میدان آزادی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این خودرو که در مسیر غرب به شرق بلوار وکیل آباد در حرکت بوده است به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و با گاردریل حاشیه بلوار برخورد کرده بود.

افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: از چهار سرنشین جوانی که در این خودرو بودند یک پسر و یک دختر به دلیل شدت حادثه در دم فوت کرده بودند و یک دختر و پسر دیگر با مصدومیت شدید و وضعیت جسمانی وخیم پس از رها سازی از لا به لای آهن پاره های سمند، توسط تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

فیروزی افزود:کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی علت دقیق این سانحه رانندگی هستند.

بلوار وکیل‌آباد یکی از بلوارهای بزرگ مشهد است که در غرب این کلانشهر قرار دارد و از میدان آزادی (پارک) شروع و به دوراهی طرقبه - شاندیز ختم می‌شود.

خط یک قطار شهری مشهد در تمامی طول بلوار وکیل آباد و از وسط آن عبور می کند و با وجودی که در سایر مناطق شهر، زیر زمین است در بلوار وکیل آباد از روی زمین حرکت می کند.

یک پایانه مسافربری درون شهری در ابتدا و پایانه قطار شهری نیز در انتهای این بلوار قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟