امام جمعه شهرری: توزیع عادلانه یارانه دست چپاولگران را قطع خواهد کرد


امام جمعه شهرری:  توزیع عادلانه یارانه دست چپاولگران را قطع خواهد کرد

شهرری- ایرنا- امام جمعه شهرری با تقدیر از رئیس جمهور بابت مردمی کردن و توزیع عادلانه یارانه ها گفت: جراحی اقتصادی کمی‌صبر و تحمل می خواهد و دست چپاولگران را قطع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با بیان اینکه در ۴۳ سال گذشته در عرصه های سیاسی و نظامی دشمن را عقب زدیم و عقب راندیم، افزود: در حوزه های امنیتی نیز با فتنه و اغتشاش دشمن سعی کردند به انقلاب ضربه بزنند اما مردم دوباره حماسه آفریدند و فتنه گران رسوا شدند.

وی ادامه داد: در عرصه اقتصادی هم دشمن را شکست خواهیم داد اما امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی روبرو هستند؛ رئیس جمهور مثل همه دولت های قبل می توانست کاری به جراحی نداشته باشد و ورود پیدا نکند؛ از سرمایه بدهد ملت بخورند اما اینکه وی در آغاز دولت دست به این کار می زند و آبروی خودش را کف دست می گیرد؛ این اخلاص وی را نشان می دهد.

شاهچراغی تصریح کرد: دوست و دشمن و موافق و مخالف می گویند کار آقای رئیسی در جراحی اقتصادی کار درستی است که البته این موضوع کمک شما مردم را می طلبد.

وی گفت: مسئولان دولتی نظارت را قوی کنند و بدانید که در کشور کمبود نیست اما وقتی نظارت نباشه در هر کجای بازار یک قیمت مطرح می شود.

شاهچراغی افزود: مردم صبر و حوصله داشته باشند و کمک کنند البته که در بسیاری از موارد مردم حق دارند؛ اما نباید بگذاریم دشمنی از حرکات و سادگی ما سو استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: این جراحی اقتصادی مورد حمایت رهبری هم است و مطمئن باشید دست چپاولگران را قطع خواهد کرد و ارز ترجیحی که تابحال به جیب غارتگران می رفت به جیب شما مردم بر می گردد.

امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره با درگذشت آیت الله فاطمی نیا گفت: این مرحوم عالم و عارف بزرگ و یک کتابشناس قهاری بود.

وی ادامه داد: ایشان از مدافعان سرسخت نظام جمهوری اسلامی بود؛ در مسائلی که پیش می آمد در منبرهای خود از نظام به صورت کامل دفاع می کرد.

به گفته شاهچراغی، مرحوم فاطمی نیا ولایتمدار بود و تشییع جنازه بی نظیری در تهران و قم برای ایشان برگزار شد.

امام جمعه شهرری همچنین با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: این روز، روز مقاومت و ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: عملیات بیت المقدس آنقدر مهم بود که کمر حزب بعث را شکست؛ دشمنان نیز به وحشت افتادند و در داخل کشور هم برخی ترسیدند و گفتند که با صدام صلح کنیم تا جنگ تمام شود که البته تشت رسوایی آنها افتاد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند تا یک وجب از خاکمان در دست دشمن است جنگ را ادامه می دهیم و این البته از افتخارات ما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم