روحیه جهادی و انقلابی لازمه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است


روحیه جهادی و انقلابی لازمه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ارومیه - ایرنا - عضو شورای هماهنگی ارتباطات دولت با حوزه و روحانیت گفت: روحیه جهادی و انقلابی لازمه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این روحیه ما را در مقابله با توطئه دشمنان به سر منزل مقصود می‌رساند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام تقوی روز جمعه در نشست شورای هماهنگی ارتباطات دولت با علما، روحانیت، ائمه جمعه، مدیران حوزه های علمیه آذربایجان‌غربی افزود: مقابله با تهدیدات دشمنان و پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب نیازمند داشتن روحیه جهادی و انقلابی است که ملت ایران در طول عمر پربرکت انقلاب به خوبی و با اقتدار آن را انجام داده است.

وی به تشریح نقش و وظایف روحانیت در عصر حاضر و اهمیت جهاد تبیین پرداخت و گفت: جهاد تبیین در راستای جهاد با دشمن‌های درون و بیرون یکی از مهمترین ابزارها برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات دولت با حوزه و روحانیت با اشاره به اینکه روحانیت تاریخ پرفراز و نشیب داشته است، اضافه کرد: روحانیت بود که بر سر دار رفت و از بالای دار فریاد عزت و سربلندی را سر داد و اطلاعات دینی مردم مدیون روحانیت است.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ساده به دست نیامده است، افزود: دشمن می‌خواهد روحانیت را از صحنه خارج کند.

وی ادامه داد: روحانیت در حاکمیت الله به جای حاکمیت طاغوت و احیای دین اسلام، استقرار حکومت بر مبنای مردم سالاری دینی، شکست هیمنه آمریکا در منطقه و جهان، توسعه و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، تحکیم وحدت و انسجام ملی، هویت بخشی به ملت‌های مسلمان نقش مهمی داشته‌اند و از اذهان ملت ایران خارج نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابولقاسم دولابی عضو مشاور رییس جمهور در امور حوزه‌های علمیه نیز در این همایش با اشاره به اینکه در کشور هزار شهید روحانی داریم، گفت: نگاه و تلاش روحانیت در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به گام سوم انقلاب بیان کرد: در دولت اسلامی علاوه بر اینکه دولت باید اسلامی باشد افراد و مدیران و ساختار دولت هم لازم است که اسلامی باشد.

معاون اجرایی رییس جمهور نیز در این همایش با اشاره به اصلاح ساختار یارانه ها در کشور گفت: اصلاح ساختار اقتصادی به نفع مردم است و رفع تبعیض را به دنبال دارد.

مرتضوی افزود: در این زمینه باید آگاه سازی شود و بزرگترین کار فرهنگی در این زمینه استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟