دهیاران روستاهای پاکدشت در طرح نظارت بر بازار مشارکت می‌کنند


دهیاران روستاهای پاکدشت در طرح نظارت بر بازار مشارکت می‌کنند

پاکدشت- ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت گفت: به منظور اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف و کمک به دستگاه‌های نظارتی، بخشداری مرکزی و دهیاران در این طرح مشارکت و همکاری می‌کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بخشداری مرکزی پاکدشت، سعید فکری با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور نظارت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی در مناطق روستایی، گشت مشترک بخشداری و دهیاری‌ روستاهای بخش مرکزی پاکدشت با همکاری بازرسان ادارات صمت، اتاق اصناف ، بسیج اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح، علاوه بر واحدها توزیع کالاهای اساسی، فعالیت واحدها نانوایی سنتی نیز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و با تخلفاتی همچون بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم‌فروشی، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و فروش اجباری نان کنجدی برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: با تمهیدات صورت گرفته از سوی مسئولان استانداری تهران و شهرستان پاکدشت، سهمیه آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی به طور کامل حتی بیش از نیاز تأمین شده و تلاش می‌شود تا با اجرای طرح تشدید نظارت، بر نحوه توزیع آن بین نانوایان نیز نظارت جدی شود تا آرد، فقط برای پخت نان مورد نیاز مردم استفاده شود.

فکری با اشاره به افزایش ۲ ساعته زمان فعالیت واحدهای نانوایی تأکید کرد : آن دسته از نانوایانی که با ارتکاب تخلفات این حوزه، تأمین نان مردم را با مشکل مواجه کنند، با کسر و یا قطع سهمیه آرد و در صورت تکرار تخلفات، با پلمب همراه می‌شوند.

بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: یکی از مهمترین عوامل دست یابی به موفقیت در اجرای طرح اقتصادی دولت، اقناع افکار عمومی و بیان مزایای اجرای هدفمندی‌یارانه‌ها و مردمی کردن اختصاص ارز ترجیحی است از این رو با همکاری پایگاه‌های بسیج و هیأت امنای مساجد، جلسات تبیین اجرای طرح اقتصادی دولت هر شب در یک روستا برگزار می‌شود تا ضمن آگاهی بخشی به روستائیان، زمینه همراهی بیشتر روستانشیان با طرح اصلاح اقتصاد کشور فراهم شود.

پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بخش مرکزی پاکدشت از ۱۵ روستای دارای دهیاری و جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !