توزیع 5 هزار کیلوگرم برنج تنظیم بازار میان بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» جهرم


توزیع 5 هزار کیلوگرم برنج تنظیم بازار میان بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» با همکاری اتاق اصناف جهرم پنج هزار کیلوگرم برنج تنظیم بازار میان اهالی مسجد و دیگر شهروندان توزیع شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با ایجاد فروشگاه، برخی از اقلام مصرفی خانوارها را به نرخ تنظیم بازار عرضه می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این اقدام کانون، با همکاری اتاق اصناف صورت می گیرد و علاوه بر بچه های مسجد دیگر شهروندان نیز می توانند با مراجعه به این فروشگاه نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کانون در آخرین اقدام خود، نسبت به عرضه برنج تنظیم بازار به اهالی مسجد و دیگر شهروندان خدماتی را ارئه داد که در این برنامه پنج هزار کیلوگرم برنج به نرخ تعاونی میان متقاضیان توزیع شد.

نیکجو عنوان کرد: این اقدام بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» به مدت 2 روز انجام شد و شهروندان با مراجعه به فروشگاه نسبت به تهیه اقلام مصرفی خود اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه این کالاها با تخفیف به اعضای کانون ارائه شده است، تاکید کرد :این کانون فرهنگی هنری با توجه به رسالت و دغدغه ها همواره تلاش کرده در برنامه های مختلف، کنار مردم باشد چرا که ماهیت این مجموعه نیز برخاسته از مردم بوده است.

نیکجو با اشاره به اینکه پیش از این نیز چند مرحله از این طرح توسط کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با راه اندازی فروشگاه در این کانون، اقلام ضروری خانواده ها را برای استفاده اهالی مسجد و اعضای کانون عرضه می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز در این زمینه چند مرحله توزیع اقلام ضروری با نرخ تنظیم بازار میان بچه های مسجد انجام شده است، عنوان کرد: مسجدی ها می توانند با مراجعه به فروشگاه مسجد که جنب کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» واقع شده، این اقلام ضروری را تهیه کنند.

پایان پیام/691

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان