آرمان‌های شهدا به نسل‌های جوان بیان شود


آرمان‌های شهدا به نسل‌های جوان بیان شود

اردبیل - ایرنا - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اهداف والای انقلاب اسلامی و شهدا و نیز توجه به معنویات و باورهای دینی باید در بین نسل کودک و نوجوان به نحو شایسته ترویج یابد.

به گزارش ایرنا ، ملیحه ملک زاده فرد روز دوشنبه در آئین گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در یادمان گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه نیاز است تا دفاع از ارزش‌های الهی، ایمان به خدا و اتکا به توان ملی را با تاسی از دوران دفاع مقدس در کودکان و نوجوانان تقویت کنیم.

وی هنر را ابزار مهم و تاثیرگذار در انتقال آموزهها، مفاهیم و پیام‌های انقلاب اسلامی برای تربیت نسل جدید دانست و ادامه داد: نسل جدید گروه سنی کودک و نوجوان اهمیت فراوانی برای انتقال موضوعات انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از طریق برنامه‌های هنری دارند.

گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از ویژه‌برنامه‌های این مراسم بود که شرکت‌کنندگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سوم خرداد، با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند ، اجرای سرود "سلام فرمانده" و مداحی از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه‌ آزادسازی خرمشهر و یادواره ۳۳ شهید استان اردبیل در عملیات بیت‌المقدس به‌صورت همcمان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی