رییس بسیج طلاب یزد از انتشار 20 عنوان کتاب در حوزه شهادت خبر داد


رییس بسیج طلاب یزد از انتشار 20 عنوان کتاب در حوزه شهادت خبر داد

یزد- ایرنا- رییس بسیج طلاب سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون 20 عنوان کتاب در ارتباط با شهدا و نقش روحانیت استان در دوران هشت سال دفاع مقدس تالیف و در دسترس عموم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام مهدی قره‌چاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تهیه کتاب و چاپ و انتشار آن در خصوص شهدای روحانی و طلبه یزد و نقش آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه دارد.

وی به اهمیت فرهنگ مکتوب در کنار استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: برای تهیه آثار جدید به همکاری عموم علاقه‌مندان و همکاری خانواده‌های معزز شهیدان روحانی و طلبه استان نیاز است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدای روحانی و طلبه یزد همگام با رزمندگان جانبرکف اسلام در جبهه‌های غرب و جنوب در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و باید مردم و جوانان را در جریان رشادت‌ها قرار داد.

قره‌چاهی بیان کرد: یکی از بهترین و ماندگارترین کارها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و تحقق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تهیه و انتشار آثار فاخر به خصوص در حوزه کتاب است.

وی بیان کرد: هرچند در این خصوص تاکنون با همکاری بخش‌های مختلف اقداماتی صورت گرفته ولی به دلیل اهمیت موضوع به همکاری مردم و نهادها و سازمان‌های فرهنگی، تبلیغی ، آموزشی و رسانه‌ها نیاز است.

وی اظهار کرد: کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور که ۱۳۴ نفر آنها یزدی هستند چهارم خردادماه جاری در قم و در یزد نیز برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت خاطره آنها برگزار می‌شود.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کرونا به منابع مالی فدراسیون پزشکی خسارت وارد کرد