شهروندان اخبار موثق حادثه متروپل آبادان را از مراجع رسمی خبری دنبال کنند


شهروندان اخبار موثق حادثه متروپل آبادان را از مراجع رسمی خبری دنبال کنند

اهواز - ایرنا - رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه تیم رسانه ای خبرگزاری ایرنا خوزستان در حال انتشار اخبار موثق و لحظه به لحظه حادثه ساختمان متروپل آبادان است گفت: شهروندان به اخبار کذب و شایعه پراکنی در فضای مجازی توجه نکنند.

محسن بهاروند سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاه به تشکیل تیم خبری بحران این خبرگزاری در مرکز حادثه ساختمان متروپل آبادان اظهار داشت : از ظهر دیروز که حادثه برج دوقلویی متروپل آبادان در ساعت ۱۲:۴۵ به وقوع پیوست ، بلافاصله یک تیم خبری شامل عکاسان، فیلمبرداران و خبرنگاران در محل حادثه مستقر و به صورت لحظه ای اخبار را منتشر می کند.

وی با بیان اینکه شهروندان به شایعات و اخبار کذب توجه نداشته باشند گفت : اخبار لحظه به لحظه این حادثه تا کنون به صورت دقیق منتشر شده است هر چند زمانی که یک حادثه رخ میدهد بازار شایعات گرم و آمار سازی های کذب توسط شبکه ها و افراد معاند که به دنبال سوء استفاده هستند شروع می شود تا آمار سازی کنند اما ایرنا بدون توجه به آمار سازی ها و اخبار جعلی در پی تولید اخبار دقیق و موثق از این حادثه برای مخاطبان است.

بهاروند خاطر نشان کرد : ایرنا به درستی و به خوبی اخبار دقیق و لحظه به لحظه حادثه را منتشر می کند و مردم می توانند با مراجعه به سایت و کانالهای خبری آن از آخرین اطلاعات این حادثه مطلع شوند.

وی با بیان اینکه شهروندان توجهی به اخبار جعلی که در فضای مجازی منتشر می‌شود نداشته باشند، گفت : از شهروندان درخواست می کنیم که اخبار درست را از کانال‌های رسمی دنبال کنند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خوزستان تصریح کرد : از زمان وقوع حادثه بسیاری از شهروندان برای تماشا به محل آمده اند تا از نزدیک شاهد این حادثه باشند در صورتی که مراجعه آنها کار را برای امداد رسان ها سخت خواهد کرد .

بهاروند افزود : شب گذشته وزیر کشور پس از مساعد شدن هوا به همراه یک تیم در محل حادثه حضور پیدا کرد و مدیریت این عملیات را در دست گرفت که همین عامل باعث شد روند آوار برداری به خوبی انجام گیرد و امیدواریم که این حادثه مثل حوادث دیگر کشور در کمترین زمان ممکن به پایان برسد.

برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دچار حادثه ریزش شد که تاکنون ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۳۰ نفر نیز مجروح شده اند.

امداد رسانان همچنان مشغول امداد رسانی هستند تا افراد احتمالی گرفتار در این حادثه را نجات دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا