استاد حوزه و دانشگاه: تبعیت از ولایت راه عبور از سختی‌ها و مشکلات است


استاد حوزه و دانشگاه: تبعیت از ولایت راه عبور از سختی‌ها و مشکلات است

خرم‌آباد - ایرنا - استاد حوزه و دانشگاه گفت: تبعیت از ولایت فقیه و اتحاد مردم، بزرگترین پشتوانه نظام و تنها راه عبور از سختی‌ها و مشکلات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید نواب موسوی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در پلدختر اظهار داشت: فتح خرمشهر نمادی از ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام و تبعیت از ولی زمان است که تنها در سایه این امر مهم الهی می توان بر دشمنان پیروز شد.

وی افزود: ایران اسلامی در طول تاریخ پس از پیروزی انقلاب مورد تحریم، تهاجم و تهدید دشمنان قسم‌خورده بوده که مصداق کفر و طاغوت هستند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تنها دلیل تزلزل و فراز و نشیب های جوامع و ادیان الهی در طول تاریخ سنگ اندازی و دسیسه ها و نقش های شیطان صفتان و طاغوتیان بوده است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: تمام بزرگان و علما همواره نسبت به حوادث در دنیا بی‌تفاوت نبودند و شهدای گرانقدر ایران اسلامی چون می‌دانستند که این انقلاب ودیعه الهی و یادگار و میراث انبیا و اولیا و ائمه(ع) است، تا پای جان از همه چیز خود گذشتند و آن را حفظ کردند و تحویل نسل‌های آینده دادند.

وی اضافه کرد: امروز مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچون گذشته دست از دین، آیین، آرمان ها و ارزش‌های اسلامی بر نداشته و با استقامت از این پیچ تاریخی و سختی های پیش رو نیز گذر خواهند کرد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برای غلبه بر سختی ها و مشکلات در جوامع اسلامی همواره افراد مومنی نیاز بوده که سپر ولایت شدند.

حجت الاسلام موسوی افزود: مردم پلدختر در طول دوران انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف ولایتمداری خود را ثابت کردند و امروز مدیران باید تمام توان خود را به کار گیرند تا مشکلات کشور رفع شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی داریم/ افق روشن است