انتخابات تیر و کمان| ابقای رئیس با 34 رای/ ریاست شعبانی بهار 4 سال دیگر تمدید شد


انتخابات تیر و کمان| ابقای رئیس با 34 رای/ ریاست شعبانی بهار 4 سال دیگر تمدید شد

در انتخابات فدراسیون تیر و کمان غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون برای مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر و کمان از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 4 خرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته نماینده کمیته ملی المپیک، تصراله پریچهره سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها، محمود خسروی‌وفا نماینده کمیته ملی پارالمپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه دبیر امور مجامع و احمد گواری سرپرست فدراسیون از دیگر حاضران در این مجمع بودند.

برای انتخابات فدراسیون تیر و کمان 6 کاندیدا به نامهای حجت الله واعظی، محسن باقریان فرح آبادی، رضا کیارستمی، غلامرضا شعبانی بهار، محمدعلی حسینی و سکینه قاسم پور با هم رقابت می کردند. کاندیداها به ترتیب حروف الفبا پشت تریبون رفتند و در مدت 7 دقیقه برنامه های خود را برای اهالی مجمع ارائه کردند.

اعضای حاضر در مجمع نیز 57 نفر اعلام شد. همچنین اعلام شد که با توجه به رعایت قانون نصف به علاوه یک رأی، رئیس منتخب باید حداقل 30 رأی کسب کند.

سیدمحمد پولادگر قبل از آغاز رأی‌گیری گفت: دو باشگاه به اشتباه به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها معرفی شدند که در زمان حضورشان در لیگ مجوز نداشتند، به همین دلیل اجازه حضور در مجمع را ندارند.
هنگام رأی‌گیری پولادگر به صورت جدی به اعضای مجمع هشدار داد در صورتی که هنگام انداختن رأی خود در صندوق، تلفن همراه‌شان را برای گرفتن عکس از برگه رأی همراه داشته باشند، رأی آنها حذف خواهد شد.

در پایان و پس از رای گیری غلامرضا شعبانی بهار رئیس این فدراسیون با کسب 34 رای از 57 رای ماخوذه برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون تیر و کمان باقی ماند.

باقریان ۲۲ رای و سکینه قاسمی پور نیز یک رای آورد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟