با یک اعلام ممنوعیت ساده، قیمت آیفون بیش از 50 درصد رشد کرد؛ رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است


با یک اعلام ممنوعیت ساده، قیمت آیفون بیش از 50 درصد رشد کرد؛ رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبر آزاد بودن واردات آیفوت در کانال تلگرامی خود نوشت: با یک اعلام ممنوعیت ساده که سپس با اختلال در سایت و جابجایی رده‌بندی گروه کالایی عنوان اصلاح شد، قیمت هر آیفون در بازار بیش از 50 درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با یک اعلام ممنوعیت ساده، قیمت آیفون بیش از 50 درصد رشد کرد؛ رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبر آزاد بودن واردات آیفوت در کانال تلگرامی خود نوشت: با یک اعلام ممنوعیت ساده قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است!

به گزارش «انتخاب»؛ وی در این باره نوشت: اعلام رسمی رییس سازمان توسعه تجارت: در دوماه نخست امسال، بیش از کل نیاز کشور در سال گذشته و سال‌جاری، ثبت سفارش واردات آیفون به کشور انجام شده است(منبع: سایت انتخاب)

با یک اعلام ممنوعیت ساده که سپس با اختلال در سایت و جابجایی رده‌بندی گروه کالایی عنوان اصلاح شد، قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی