رییس دانشگاه ارزروم ترکیه: تبادل دانشجو با دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی امکانپذیر شده است


رییس دانشگاه ارزروم ترکیه: تبادل دانشجو با دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی امکانپذیر شده است

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه با اشاره به اینکه امکان تبادل دانشجو با دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی فراهم شده است، گفت: در صورت موافقت 2 طرف می‌توان در این خصوص گام‌های بیشتری برداشت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، دکتر عمر چماکلی /omer comakli/ عصر چهارشنبه در نشست مشترک با رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: ارزروم یکی از بزرگ ترین دانشگاه‌های ترکیه است که در رشته‌های مختلف از جمله پزشکی دانشجو شاغل به تحصیل دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر رشته‌های جامعه شناسی و الهیات، ۶ دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، بهداشت و پرستاری در این دانشگاه فعال است.

چماکلی اظهار کرد: این ظرفیت در کنار توان علمی دانشگاه علوم پزشکی می تواند در توسعه مراودات دانشگاهی بین ۲ منطقه موثر باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از ایجاد روابط علمی بین ۲ دانشگاه گفت: دبیرخانه بین الملل شمال غرب کشور در این استان مستفر بوده و ما تمایل به گسترش فعالیت های علمی در سطح بین الملل داریم.

دکتر محمدامین ولی‌زاد افزود: گسترش توریسم درمانی یکی از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی است.

در این نشست در خصوص تربیت مشترک دانشجو، اجرای طرحهای پژوهشی بین المللی عرصه سلامت، چاپ مجلات و گردشگری سلامت گفت و گو و تفاهم نامه مشترک بین ۲ دانشگاه امضا شد.

ارزروم از شهرهای شرقی کشور ترکیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل