تجمع بزرگ صادقیون و عزاداری هیئت های مذهبی در امام زاده علی اکبر (ع) منطقه 19


تجمع بزرگ صادقیون و عزاداری هیئت های مذهبی در امام زاده علی اکبر (ع) منطقه 19

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) بنیانگذار مذهب تشیع هیئت‌های مذهبی و مردم متدین وشهید پرور منطقه 19 با حضور در امام زاده علی اکبر (ع) ناحیه چهار در سوگ این امام عزاداری می‌کنند.

­به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: در این مراسم جمعتجمع بزرگ صادقیون و عزاداری هیئت های مذهبی در امام زاده علی اکبر (ع) منطقه 19 بسیاری از عاشقان و ارادتمندان اهل بیت (ع) و هیئت‌های عزاداری به مناسبت این روز و اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام حوزه علمیه مشکات در این مکان تجمع پس از عزاداری به سمت امام زاده علی اکبر (ع) حرکت خواهند کرد.
نوحه خوانی و سینه زنی و همنوایی شعار‌هایی با مضمون تسلیت به امام زمان (ع) از دیگر برنامه‌های اجتماع صادقیون در امام زاده علی اکبر (ع) خواهد بود.
همچنین آیین‌های سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در نمازخانه سرای محله شریعتی جنوبی، مسجد ۱۴ معصوم (ع)، هیئت انصارالحسین (ع) شریعتی شمالی ناحیه دو و مسجد ۱۴ معصوم و صاحب الزمان (عج) ناحیه پنج برگزار می‌شود.
به گفته این مسئول مداحی و عزاداری در رثای این امام عزیز بعد از نماز مغرب و عشاء در پایگاه شهید همت و توزیع سبد کالا در بین اقشار کم برخوردار از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت این روز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن