اعتبارات شهرستان بروجن 77 درصد افزایش داشت


اعتبارات شهرستان بروجن 77 درصد افزایش داشت

شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستان بروجن در سال گذشته گفت: اعتبارات سال 1400 این شهرستان 77 درصد نسبت به سال 1399 افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی شهریارپور روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بروجن به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار اعتبار برای طرح‌های این شهرستان تصویب شد.

وی با اشاره به تخصیص ۵۷۶ میلیارد ریال از این اعتبارات و افزایش ۳۰ درصدی تخصیص آن نسبت به سال ۱۳۹۹ افزود: اعتبارات استانی شهرستان بروجن در سال گذشته ۱۲۵ درصد و اعتبارات ملی و سایر منابع این شهرستان ۴۶ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش دارد.

شهربارپور تصریح کرد: اعتبارات پیش‌بینی شده برای تصویب طرح‌های چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور به استان حداقل برابر ۱۰ سال کل اعتبارات این استان است.

وی با اشاره به ایجاد تحول در چهارمحال و بختیاری پس از تصویب اعتبارات سفر رییس‌جمهور به استان یادآور شد: رفع بسیاری مشکلات توسعه‌ای مورد نظر فرمانداران و مدیران شهرستانی در این سفر پیش‌بینی شده است.

شهریارپور اظهار داشت: تکمیل سد آقبلاغ، ساختمان پزشکی قانونی، ساختمان انتقال خون، پلاتو بروجن در محل فرهنگسرا، پارک بانوان، آب‌رسانی شهرها و روستاهای محور بن به بروجن، تاسیسات شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای فرادنبه و سفیددشت، باند دوم جاده شهرکرد - بروجن - لردگان، کمربند شمالی بروجن، سه‌راهی گندمان به بلداجی، راه دسترسی بیمارستان بروجن، مرکز ارتقای مهارت آموزش، شبکه فرعی زمین‌های سیبک آورگان و پمپاژ شبکه آب امام‌قیس، ایجاد شهرک صنعتی کنارگ، دانشکده فنی و مهندسی، آموزشکده فنی و و مهندسی و پسران، تکمیل گلزار شهدا و توسعه باغات و مجمتع‌های گلخانه از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور به استان است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه روند سفرهای شهرستانی، روز پنجشنبه به همراه جمعی از مسوولان استانی به شهرستان بروجن سفر کرد.

بازدید از طرح‌های عمرانی و صنعتی در حال اجرا در شهرستان، حضور در نشست شورای اداری و دیدار با اقشار مختلف مردم در مسجد حاج کرامت بروجن از جمله برنامه‌های سفر کاری استاندار به شهرستان بروجن است.

شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟