نماینده مجلس: دستاوردهای نظام به نسل جوان جامعه منتقل شود


نماینده مجلس: دستاوردهای نظام به نسل جوان جامعه منتقل شود

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و دستارودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با توطئه دشمنان برای نسل جوان جامعه بازگو و منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمدحسن آصفری» روز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین افزود: نظام سلطه در شرایط کنونی جامعه تلاش دارد که انقلاب را برای اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر جوان بد معرفی کرده، به جوانان القا کند که انقلاب اسلامی برای کشور اقدامی انجام نداده است.

وی ادامه داد: مسئولان نظام وظیفه دارند برای مقابله با توطئه های دشمنان، دستاوردها و اقدامات انجام شده در مدت چهار دهه گذشته را برای مردم و نسل جوان بازگو کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صدها هزار بانک اطلاعاتی توسط نظام سلطه راه انداری شد تا ارزش ها و خدمات انقلاب در حوزه های مختلف بد جلوه داده شود.

آصفری بیان کرد: دشمنان اسلام و قرآن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند تا به مهره های کلیدی انقلاب ضربه وارد کنند.

وی یاد آور شد: ۳۷ کشور در دوران دفاع مقدس به کمک عراق آمدند ولی پیشرفته ترین سلاح ما یک تیربار ژ۳ بود و به دلیل نبود اسلحه و امکانات کشور توسط رژیم بعث عراق موشک باران می شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آموزش جوانان کشور برای ساخت موشک در دوران دفاع مقدس گفت: تجهیز کشور به موشک های دور برد موجب شد که موشک باران شهرهای کشور توسط رژیم بعث عراق متوقف شود.

وی ادامه داد: افرادی که در پیروزی جنگ نقش داشتند روز به روز از قطار انقلاب که در حال حرکت بود پیاده شدند.

آصفری گفت: امام خمینی (ره) فرمودند انقلابی بودن خوب است ولی مسائل را دیدن و انقلابی ماندن مهم است.

وی ادامه داد: زمانی که کشور ۳۰ تا ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشت بزرگترین واردکننده گندم بود و اکنون با وجود ۸۰ میلیون نفر جمعیت و ۱۰ میلیون اتباع خارجی، کشور به برکت انقلاب اسلامی به یکی از قطب های تولید گندم تبدیل شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون برای اداره کشور ۸۵ میلیارد دلار اعتبار نیاز است در صورتی که ما کشور را با ۱۸ تا ۲۰ میلیارد دلار اداره می کنیم.

آصفری افزود: ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان حقوق به کارکنان دولت پرداخت می شود و ۲ سوم مردم کشور کارمند و یا حقوق بگیر دولت هستند.

وی ادامه داد: امروز اگر توانسته ایم روی پای خود بیاستیم و انقلاب راه خود را ادامه می دهد چیزی جز لطف خدا نیست.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: هزینه و اعتبارات زیادی در حوزه های مختلف با پول جمهوری اسلامی ایران صرف می شود که مسیر درستی نیست و باید در مسیر انقلاب هزینه شود.

آصفری با انتقاد به عملکرد رسانه ملی گفت: رسانه ملی آنقدر بد عمل کرده که مردم به سمت ماهواره روی آورده اند این در حالیست که رسانه ملی باید انقلاب و فعالیت های انقلاب را برای مردم به خوبی بازگو کند.

وی با یادآوری افزایش خطوط ریلی کشور از یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر به سه هزار و ۵۴۰ کیلومتر افزود: این مهم از جمله دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید برای جوانان بازگو شود.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: جریان سلطه بیگانگان از اقدامات و روش هایی که امروز در جمهوری اسلامی برای دنیا الگو می شود ناراحت بوده و همه باید در این عرصه فعال باشند.

آصفری خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش های حوزه علمیه قم وصیت نامه ۱۹۰ هزار شهید را بررسی کرده و سه نکته مهم مورد تاکید شهدا است و همه شهدا تاکید داشتند که پشت سر مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) باشیم.

استان مرکزی ۶۲۰۰ شهید در راه اسلام و انقلاب اهدا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید