وزیر راه و شهرسازی با مردم قرچک دیدار و گفتگو کرد


وزیر راه و شهرسازی با مردم قرچک دیدار و گفتگو کرد

قرچک- ایرنا- رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به قرچک، با شماری از مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و رسیدگی به مشکلات آنان را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستم قاسمی پس از بازدید از طرح‌های عمرانی نیمه تمام قرچک، با حضور در فرمانداری این شهرستان، با تنی چند از مردم دیدار کرد و برای حل مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.
در این دیدار جمعی از هنرمندان و صاحبان صنایع مستقر در شهرستان قرچک نیز حضور یافته و مسائل مربوط به فضاهای فرهنگی و تأمین برخی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی به ویژه دسترسی به بزرگراه غدیر را برای خروج شهرستان از بن‌بست خواستار شدند.
برخی از مردم نیز درخواست اشتغال و دریافت و تسهیلات را از وزیر راه و شهرسازی درخواست کردند که برای هر یک دستورات لازم صادر شد.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه پس از برگزاری جلسه شورای اداری استان تهران روز پنجشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، به نمایندگی از رئیس جمهور در پاکدشت و قرچک حاضر شد و از طرح‌های نیمه‌تمام این دو شهرستان بازدید کرد.
ادای احترام به شهدا، بازدید از کمربندی جنوبی، ورزشگاه نیمه‌تمام شهدا، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بیمارستان در حال ساخت زعیم و جاده مواصلاتی با ورامین و دیدار با مردم، از برنامه‌های وزیر مسکن و شهرسازی در شهرستان پاکدشت بود.
وزیر راه و شهرسازی سپس با حضور در شهرستان قرچک، ضمن دیدار با خانواده شهدا، از پروژه یکهزار و ۱۰۰ واحدی مسکن و تقاطع غیرهمسطح راه آهن سراسری تهران- مشهد با محور روستایی محمدآباد و داودآباد بازدید کرد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان