«سلام فرمانده» این بار در ماسال/ عرض ارادت ملت به امام امت


«سلام فرمانده» این بار در ماسال/ عرض ارادت ملت به امام امت

سرود «سلام فرمانده» این بار با حضور پر شور مردم غیور ماسال در مسجد سنگ‌بست این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری شبستان_ماسال، مائده فلاحتکار ضیابری: «این روزها پرچم حماسه‌آفرینی انقلاب به دست دهه نودی‌ها افتاده، سلام فرمانده سرودی است که شهر به شهر و استان به استان و حتی کشور به کشور، تبدیل به نماد شور و شعور نسلی شده که ان‌شاءالله، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) خواهند بود. سرودی که خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شده و همچون عصای موسی، نقشه‌های ساحران فرهنگی را نقش برآب می‌کند.»

متن مذکور یادداشت «سیدرضا نریمانی» از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت کشور است که در عبارات و جملاتی کوتاه از سرودی گفته است که حالا حتی در دورترین روستاهای ایران زمزمه می‌شود.

«سلام فرمانده» نخستین بار در صحن مسجد مقدس جمکران توسط دهه نودی‌ها طنین‌انداز شد و سپس شهر به شهر و روستا به روستا دهان‌به‌دهان چرخید.

شب گذشته همخوانی سرود سلام فرمانده با حضور پر شور خانواده‌ها و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و همراه با حضور ابوذر روحی خواننده اثر در مسجد سنگ‌بست ماسال به همت کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت برگزار شد.

«سلام فرمانده» این بار در ماسال/ عرض ارادت ملت به امام امت

«حسین سوات‌پور» با بیان اینکه سرود سلام فرمانده در وصف امام زمان (عج) است که به صورت یک پویش در بیشتر مناطق کشور در حال اجرا است اظهار کرد: این سرود با هدف به تصویر کشیدن عشق و ارادت دهه نودی‌های ایران اسلامی به امام زمان(عج) و آشنایی با مهدویت است.

مدیر کانون فرنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال افزود: سلام فرمانده یک پویش و حرکت مردمی است و از متن جامعه برخاسته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم غیور ماسال استقبال خوبی از این برنامه کردند گفت: این برنامه همراه با برگزاری یادواره شهدای محله سنگ‌بست بود.

سوات‌پور با اشاره به اینکه سرود «سلام فرمانده» یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بوده که در تاریخ کشور ماندگار می‌شود تصریح کرد: مضمون ابیات سرود «سلام فرمانده» در راستای نیاز‌های روز نوجوانان در عصر جهاد است.

«سلام فرمانده» این بار در ماسال/ عرض ارادت ملت به امام امت

«عقیل گنجه» که با نوزاد خود در این اجتماع حضور پیدا کرده بود اظهار کرد: این سرود در رابطه با امام عصر(عج) است و برای ما روشن می‌شود که امام عصر نوری هستند که خاموش شدنی نیست و این سرود نشان می‌دهد که مردم چقدر دلداده گمگشته خود یعنی منجی عالم بشریت و امام زمان هستند.

این شهروند ماسالی با بیان اینکه قطعا سرود «سلام فرمانده» در تاریخ کشورمان ماندگار می‌‌شود افزود: استکبار سعی دارد فرهنگ را در جامعه از بین ببرد ولی انجام کارهایی مثل سلام فرمانده منجر به نا امیدی استکبار شده است.

وی گفت: بی شک جاذبه این سرود غوغای عظیمی را در سینه همه مردم بوجود آورده که هر مخاطب (مذهبی وغیر مذهبی ) را به خودش جذب کرده است.

گنجه تصریح کرد: برعکس آنچه که معاندین نظام می‌گویند که این اجتماعات جشن است، باید گفت خیر این مراسم، جشن نبود، «سلام فرمانده» مراسمی برای عرض ارادت به محضر صاحب عصر(عج) و در کنار آن تجدید بیعت با نایب برحق امام زمان(ع) حضرت امام خامنه‌ای و وفاداری به اصل نظام اسلامی است که اگر نبود، دنیا در سیاهی بود.

گفتنی است؛ فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌السلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف تلویزیون با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

پایان پیام/526

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تراشه مغزی نورالینک مختل شد