830 تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم استان مرکزی ثبت نام کردند


اراک – ایرنا - رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی...
اراک – ایرنا - رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی گفت: 830 تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال «جام پرچم» ویژه روستائیان این استان در 2 بخش مردان و زنان ثبت نام کردند.

«علی عشوری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از مجموع تیم‌های ثبت نام شده در این دوره از مسابقات ۱۶۱ تیم در بخش بانوان و بقیه در بخش آقایان ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار و ۳۰۰ تیم از نقاط مختلف کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، ادامه داد: اولین دوره مسابقات جام مینی فوتبال روستایی و عشایری به صورت مرحله‌ای در تمامی روستاهای استان همزمان با سراسر کشور با عنوان جام پرچم در ۲ بخش آقایان و بانوان در رده سنی بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود.

عشوری افزود: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سطح روستاها، بخش ها، شهرستانها و استان برگزار می شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام می شود.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات از نیمه نخست تیرماه آغاز و مرحله کشوری این رویداد ورزشی نیز با حضور قهرمانان استان‌ها شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

عشوری اضافه کرد: تیم های منتخب در سطح بخش، شهرستان، استان و کشور به رقابت می پردازند و در نهایت تیم برتر به مسابقات بین المللی اعزام خواهد شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته