فرمانده سپاه قشم: دشمن با ترویج ازدواج سفید ارزش ها و باورها را نشانه گرفته است


فرمانده سپاه قشم: دشمن با ترویج ازدواج سفید ارزش ها و باورها را نشانه گرفته است

قشم - ایرنا - فرمانده سپاه قشم با هشدار نسبت به بالا رفتن سن ازدواج در کشور و هجمه فرهنگی همه جانبه ای که از سوی رسانه های معاند و بیگانه با هدف ترویج ازدواج سفید در بین جوانان انجام می شود، گفت: دشمن ارزش ها و باورهای ما را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مطلب را سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا در آیین سوگواری موسس مذهب جعفری امام جعفر صادق (ع) ششمین ستاره فروزان آسمان امامت و ولایت و پیشوای شیعیان جهان که در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام شهر رمکان جزیره قشم برگزار شد، عنوان کرد.

وی گفت: این روزها با برنامه ریزی رادیکال و تخریبی که از سوی رسانه های دشمنان نظام اسلامی در شبکه های ماهواره ای در حال انجام است، شاهد الگوی جدیدی از زندگی در بخش هایی از جامعه هستیم که نه تنها در تضاد کامل با اعتقادات مذهبی اکثریت جامعه است، بلکه هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی نیز ندارد.

فرمانده سپاه قشم توضیح داد: این الگوی جدید بی فرهنگی که «ازدواج سفید» نام دارد مروج زندگی مشترک اما بی تعهد دو جنس مخالف در کنار یکدیگر است و نتیجه ای جز اضمحلال اجتماعی جامعه به بار نخواهد آورد.

وی ادامه داد: از حدود صد سال پیش تا امروز، دشمن بشریت، یعنی آمریکایی جنایتکار، رژیم جعلی صهیونیسم و جریان سرمایه‌ داری بین‌المللی، با تاسیس شبکه های ماهواره ای و بنگاه های سخن پراکنی دروغگو تصمیم گرفته‌ اند نظام خانواده را در کشورهای مسلمان و اسلامی از بین ببرند.

سرهنگ پاسدار امیری کیا اضافه کرد: هرچند در بعضی نقاط موفقیت‌هایی به دست آوردند، اما در کشورهایی چون ایران اسلامی به موفقیت نرسیده اند. با این حال آنان دست از تلاش برنداشته‌ اند و امروز بیش از گذشته میهن و جوانان ما، هدف بمباران فرهنگی و عقیدتی دشمنان قرار گرفته است.

وی افزود: رواج شهوات و از بین رفتن حیا و عفت، سخت شدن شرایط ازدواج برای جوانان، ترویج فرهنگ فرزند کمتر زندگی بهتر و رواج یافتن ازدواج سفید که سیاه‌ترین اتفاق در این زمینه است، همه در راستای نابودی این سنت الهی است.

فرمانده سپاه قشم گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی با استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های جنگ رسانه ای و عملیات روانی افکار و اندیشه‌های هرز و انحرافی زیادی در باغچه فرهنگ و اعتقادات ما کاشته‌اند که به قول مقام معظم رهبری هر کس به نوبه خود وظیفه دارد که برای مقابله با آنها، از هر آنچه که در سعی و توان دارد فروگذار نکند.

وی با اشاره به اینکه امروز در میانه معرکه اقتصادی و سم پاشی فرهنگی از سوی دشمنان نظام اسلامی برای از بین بردن ارزش ها و باورهای مردم و به ویژه جوانان در میدانی جدید قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: تمامی مسوولین نظام اسلامی در هر جایگاه و رده ای باید بکوشند زمینه اشتغال‌ زایی و کمک به ازدواج جوانان را فراهم کنند.

سرهنگ پاسدار امیری کیا با بیان اینکه ماموریت اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقرار امنیت است، اعلام کرد: سپاه در کنار این ماموریت اصلی و اساسی، محرومیت‌زدایی، مردم‌ دوستی و مردم یاری را در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم، انجام می‌دهد.

وی یادآور شد، فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های ازدواج آسان، مسکن، آب، معیشت و نظایر آن توسط تمامی رده‌ها و قرارگاه‌ها و مناطق سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در کشور صورت گرفته و در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، اصطلاح «ازدواج سفید» همچون تیشه ای کیان خانواده را هدف گرفته و امنیت اجتماعی را با مخاطره مواجه می کند، ریشه اخلاق را می خشکاند، چهره ای حیوانی از انسان ارائه می دهد به نحوی که امروز، آمار خودکشی، قتل و جنایات ناشی از بیماری های روانی در کشورهایی که این سبک زندگی را برگزیده اند بسیار شایع است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان