دوستداران روح الله در پاکدشت 14 خرداد عازم حرم امام راحل می‌شوند


دوستداران روح الله در پاکدشت 14 خرداد عازم حرم امام راحل می‌شوند

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یکهزار و 200 نفر از مردم پاکدشت برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل عازم مرقد مطهر ایشان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل که در مصلای امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به آرمان و اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی نیاز دارد و مقاومت مردم در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان برای حفظ دین، استقلال و آزادی کشور نشان دهنده این است که اندیشه امام راحل (ره) پس از گذشته سال‌ها از وفات ایشان، همواره در جان‌های مشتاق، زنده است و راه معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام همواره ادامه دارد.

وی اظهار داشت: امام راحل به زمان و یا مکان خاص محدود نمی‌شود و هم اکنون نیز رهنمودهای ایشان، در هر برهه زمانی کارآمد و بدون شک بهترین روشنگر راه آینده است که باید با عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، اندیشه‌های امام توسط جوانان انقلابی و خانواده معظم شهدا نسل به نسل منتقل شود.

اردستانی تصریح کرد: امروز جوانانی که امام راحل را درک نکرده ولی با عزم و اراده خود در ادامه دادن راه ارزش‌های انقلاب، پایبندی خود را به اندیشه‌های امام راحل به اثبات رسانده‌اند، تشنه بیان ابعاد مختلف شخصیت امام راحل می‌باشند و باید از فرصت پیش‌روی سالگرد ارتحال امام راحل استفاده کرد و با برگزاری برنامه‌های تخصصی، زندگی ایشان را برای نسل آینده‌سازی کشور تبیین نمود.

فرماندار شهرستان پاکدشت تأکید کرد: نهادهای فرهنگی باید بر اساس شرایط و نیاز روز جامعه و به ویژه جوانان، روشنفکری، اقتدار، ایمان و باور امام خمینی (ره) و شهدا را بازگو کرده و زمینه تبلور تفکر و عمل امام راحل را در جوانان و نوجوانان را فراهم کنند.

اردستانی گفت: با مساعد شدن شرایط همه‌گیری کرونا در جامعه و پس از دو سال دوری از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با برنامه‌ریزی صورت گرفته، یکهزار و ۲۰۰ نفر از مردم پاکدشت همزمان با روز ۱۴ خرداد، به مرقد مطهر بنیانگذاری جمهوری اسلامی اعزام شده و در مراسم این روز شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، مردم قدرشناس شهرستان پاکدشت با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مراسم سالگرد ارتحال امام در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و فرون‌آباد و نیز یادواره شهدای روحانی در شهر شریف‌آباد، یاد و خاطره امام راحل را گرامی می‌دارند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا