3 بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد


3 بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در شبانه‌روز گذشته 26 بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش سه بیمار مثبت قطعی اعلام شد.

علی احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید یک نفر بستری شد و ۲ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی مجموع بیماران بستری در بخش‌های کرونا مراکز درمانی استان را ۲۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است، تصریح کرد: مجموع فوتی‌های این ویروس در استان کماکان یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

احمدی مجموع نمونه‌گیری‌های انجام شده در استان را ۱۱۸ هزار و ۷۱۵ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۹۶ هزار و ۲۱۶ مورد تست pcr و مابقی تست سریع بوده است.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان لردگان در وضعیت آبی و دیگر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد قرار دارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...