2هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در قم پرداخت می‌شود


2هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در قم پرداخت می‌شود

قم-ایرنا-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: از محل تبصره 18 قانون بودجه 1401، 2 هزار و 200میلیارد تومان تسهیلات برای افزایش ظرفیت اقتصاد و اشتغال استان پرداخت خواهد شد.

مهدی فراهانی روز شنبه در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم در سالن کرامت استانداری، با اشاره به عملکرد تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ بیان کرد: در سال گذشته یکهزار میلیارد تومان و امسال ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به قم اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: تاکنون برای ۵۵ طرح به ارزش هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ به بانکهای عامل استان معرفی شده است.

فراهانی خاطرنشان کرد: از یک هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان تسهیلاتی ابلاغی به بانک های عامل قم از محل تسهیلات تبصره ۱۸، ۱۷ درصد به مرحله جذب و پرداخت رسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم اظهار داشت: اعتبارسنجی متقاضیان و سرمایه گذاران از مهمترین چالش های بانک های استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم عنوان کرد: هم اکنون چندین سرمایه گذار خارجی جهت سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قم اعلام آمادگی کردند که عملیاتی شدن آن نیازمند تسهیل در شرایط سرمایه گذاری است.

در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تنها 20 حکم قانون هوای پاک اجرا شده است