سرقت ها در شهرری به کمتر از 1 درصد کل کشور کاهش یافته است


سرقت ها در شهرری به کمتر از 1 درصد کل کشور کاهش یافته است

شهرری- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:قبل از ارتقا شهرستان ری به فرماندهی انتظامی ، سهم شهرستان ری از کل وقوعات کشور 1/5 درصد بوده که بعد از ارتقاء به فرماندهی به کمتر از یک درصد کاهش یافته است .

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پلیس ری ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در خصوص سهم وقوعات شهرستان ری نسبت به استان تهران عنوان کرد : قبل از ارتقاء به فرماندهی سهم شهرستان ری از وقوعات کل استان تهران ۶/۵ درصد و بعد از ارتقاء به فرماندهی انتظامی شهرستان ری به ۵/۵ درصد کاهش یافته است .

وی همچنین در خصوص نسبت وقوعات قبل و بعد از ارتقاء فرماندهی نسبت به مشابه سال قبل گفت : آمار وقوعات شهرستان ری بعد از ارتقاء به فرماندهی انتظامی شهرستان ری نسبت به مشابه سال گذشته نیز ۱۳٪ کاهش داشته است .

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش و ۶ شهر در جنوب تهران واقع شده است.

دستگیری جاعلان پیامک‌های مرتبط با سامانه ثنا

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با ارسال پیامک جعلی (ثنا) و هدایت مردم به درگاه جعلی از طریق لینک پیوستی پیامک از هموطنان کلاهبرداری میکرده است.

سرقت ها در شهرری به کمتر از 1 درصد کل کشور کاهش یافته است

سرهنگ موسوی افزود: با توجه به شکایت صورت گرفته مراتب در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت که با بررسی های فنی تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته و ردزنی وجوه سرقتی فرد مظنون را در استان قم دستگیر نمودند.

وی در ادامه بیان داشت: پیامک ثنا از سرشماره شخصی ارسال نمی گردد و سرشماره Adliran تنها مرجع معتبر پیگیری هست و درصورت مشاهده این گونه پیامها فقط آن را حذف نمایند و روی لینک ناشناس کلیک نکنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق