تکواندوکار نوجوان کهگیلویه و بویراحمد صاحب نشان طلای رقابتهای کشوری شد 


تکواندوکار نوجوان کهگیلویه و بویراحمد صاحب نشان طلای رقابتهای کشوری شد 

یاسوج - ایرنا - سرپرست هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی پرسیان از این استان موفق به کسب مقام نخست و نشان طلای رقابت های تکواندوی پسران رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور شد. 

اسدالله هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرسیان عضو تیم تکواندوی پسران رده سنی نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: رقابت ‌های تکواندوی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ۲ بخش پسران و دختران به مدت سه روز و از هفت تا ۹ خردادماه ۱۴۰۱ در تهران، خانه تکواندوی فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

سرپرست هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها انتخاب اعضای تیم ملی تکواندوی پسران و دختران رده سنی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است.

هاشمی عنوان کرد: هزار و ۱۰۰ تکواندوکار پسر و دختر رده سنی نوجوانان از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور داشته و در وزن های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.

وی ابراز داشت: علی پرسیان از کهگیلویه و بویراحمد در وزن ۵۱- کیلوگرم این دوره از رقابت ها با برتری مقابل حریفان خود به مقام نخست و نشان طلا دست یافت.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش