تشکیل 2 پرونده تخلف به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال در خراسان جنوبی


تشکیل 2 پرونده تخلف به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در راستای تشدید و افزایش نظارت‌ها، 2 پرونده تخلف صنفی به ارزش هشت میلیارد و 450 میلیون ریال توسط بازرسان این مجموعه در استان تشکیل شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی علی تهوری با اشاره به تشدید بازرسی‌ها و نظارت بازرسان در صبح و بعد از ظهر روز گذشته بر بازار افزود: دیروز ۹۴۱ مورد بازرسی توسط ۴۵ تیم از انبارها و سایر شبکه‌های توزیع کالاهای هدف استان انجام شد.

وی بیان کرد: در این راستا هشت فقره پرونده تخلف توسط بازرسان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ارزش ریالی ۲ فقره از این پرونده‌ها که در حوزه نهاده‌های کشاورزی و کالاهای اساسی بوده، بالغ بر هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و به عنوان ظن به قاچاق و احتکار است.

وی افزود: تمامی فعالان اقتصادی، تجار و اصناف باید انبارها یا هر گونه محل نگهداری کالای خود را در سامانه جامع انبارها همچنین جابه‌جایی و گردش کالاهای خود را در کل زنجیره تولید تا مصرف در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مناظر برفی بیرجند