دفتر سازمان نظام مهندسی در کیش ایجاد می شود


دفتر سازمان نظام مهندسی در کیش ایجاد می شود

کیش - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: به منظور ارتقای افزایش نظارت و ارتقای کیفی ساخت و سازها دفتر سازمان نظام مهندسی در این جزیره ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، محسن نظر پور روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان اظهار داشت: در راستای افزایش نظارت ها و ارتقای کیفی ساخت و سازها در جزیره کیش با جدیت پیگیر راه اندازی دفتر سازمان نظام مهندسی هستیم و امیدواریم با رویکرد خاص و حمایت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بزودی محقق شود.

وی اضافه کرد: مقوله ایمن سازی ساختمان ها همواره یکی از مهم ترین محورهای فعالیت شرکت بوده و به همین دلیل از ماه های قبل روند نظارتی شرکت بر عملیات ساخت و ساز تشدید شد و حتی با ارسال تذکرات کتبی خواستار توجه جدی پیمانکاران به دریافت و تمدید پروانه ساخت و همچنین پایان کار شدیم .

نظرپوز بر ضرورت نظارت معاونت عمرانی بر روند اصولی ساخت و سازها تاکید کرد و افزود: حوزه آتش نشانی و ایمنی شرکت نیز با نظارت دقیق برای صدور تاییدیه های فنی هنگام دریافت پایان کار ساختمان ها می تواند ایمن سازی مجموعه ها را در کیش تقویت کرده و حرکت در این مسیر را تسهیل کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قاصدک