ستاره جدید یووه به شماره پیراهن محبوبش می‌رسد


ستاره جدید یووه به شماره پیراهن محبوبش می‌رسد

به نظر می‌رسد که دوشان ولاهوویچ فصل آینده با شماره محبوب خود یعنی 9 به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های درخشانی که دوشان ولاهوویچ در ترکیب فیورنتینا از خود ارائه داد چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن علاقه نشان دادند. حتی در مقطعی گفته شد که این ستاره صربستانی در آستانه انتقال به آرسنال قرار گرفته اما ولاهوویچ نهایتاً تصمیم گرفت به کار خود در فوتبال ایتالیا ادامه دهد و به همین خاطر به یوونتوس پیوست.

ستاره جدید یووه به شماره پیراهن محبوبش می‌رسد

دوشان ولاهوویچ در فیورنتینا با پیراهن شماره 9 به میدان می‌رفت اما وقتی به یوونتوس آمد این شماره متعلق به ستاره اسپانیایی این تیم یعنی آلوارو موراتا بود؛ موضوعی که باعث شد ستاره صربستانی پیراهن فوق ستاره پرتغالی سابق بیانکونری یعنی کریستیانو رونالدو را بر تن کند.

با این حال به نظر می‌رسد که دوشان ولاهوویچ فصل آینده شماره پیراهن محبوب خود را در یوونتوس خواهد داشت. بر این اساس دوشان ولاهوویچ در اینستاگرام خود عبارت "DV7" را به "DV" تغییر داده و رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده اند که دلیل این کار این است که ستاره صرب قرار است فصل آینده پیراهن شماره 9 را بر تن کند.

همانطور که گفته شد پیراهن شماره 9 یوونتوس در فصل گذشته متعلق به آلوارو موراتا بود که به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد اما به نظر می‌رسد که این باشگاه علاقه ای به دائمی کردن قرارداد این ستاره اسپانیایی ندارد.

ستاره جدید یووه به شماره پیراهن محبوبش می‌رسد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟