خشم کان از لوا: این حرف‌ها فایده‌ای برایت ندارد!


خشم کان از لوا: این حرف‌ها فایده‌ای برایت ندارد!

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن، از اظهارات روبرت لواندوفسکی درباره جدایی از این باشگاه بسیار عصبانی است.

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ در چند هفته اخیر به سوژه اصلی رسانه‌های خبری تبدیل شده است.
این بازیکن تا تابستان 2023 با بایرن قرارداد دارد اما دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم در فصل آینده ندارد و اعلام کرد که قصد دارد از بایرن جدا شود.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که او با مدیران باشگاه بارسا به توافق رسیده است. رسانه‌های آلمانی نیز می‌گویند که بارسا پیشنهادی 32 میلیون یورویی برای جذب او ارائه کرده که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.
لواندوفسکی در چند روز اخیر صحبت‌هایی را درباره تصمیمش برای جدایی از بایرن مطرح کرده و گفته که دوران حضورش در بوندسلیگا به پایان رسیده و خواهان تجربه چالش جدیدی است.

خشم کان از لوا: این حرف‌ها فایده‌ای برایت ندارد!


کان در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی این بازیکن لهستانی به اسپورت وان گفت:« من نمی‌دانم چرا روبرت تصمیم گرفت این مسیر را برای خودش انتخاب کند. اظهارات علنی شبیه به این فایده‌ای نداشته و او را به هیچ جا نمی‌رساند.»
او با اشاره به درخشش لوا در ترکیب بایرن اضافه کرد:« روبرت دو بار پیاپی توانست در ترکیب بایرن به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شود. من فکر می‌کنم او باید بداند که از چه مزایایی در این باشگاه برخوردار بوده است. تمجید و قدردانی خیابان یک‌طرفه نیست.»
لواندوفسکی هفته گذشته نام بایرن را از توییترش حذف کرده و یک ضربدر را به جای نام این باشگاه قرار داد تا به شایعات درباره تصمیم قطعی‌اش برای جدایی از این باشگاه دامن بزند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟