برنامه های پیشگیرانه در حوزه ارتقا ایمنی سواحل کیش تدوین می شود


برنامه های پیشگیرانه در حوزه ارتقا ایمنی سواحل کیش تدوین می شود

کیش - ایرنا - مشاور مدیرعامل و مسوول پیگیری های ویژه سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برنامه های پیشگیرانه در حوزه ارتقا ایمنی سواحل این جزیره با اتکا به تجارب گذشته و نوآوری های جدید تدوین می شود.

به گزاش ایرنا، جعفر شعبانی مقدم روز سه شنبه در دومین جلسه کمیته ارتقا ایمنی سواحل با محوریت تدوین برنامه های پیشگیرانه و عملیاتی در سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: در حوزه ایمنی سواحل باید شرایط مطلوب و ویژه کنونی کیش را که به عنوان جزیره ای خاص با محوریت گردشگری و تفریحی در کشور معرفی شده است به خوبی حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا باید با بهره گیری از تجارب گذشته با اقدامات موثری برای ارتقا آن از جمله آموزش، آگاه سازی، تبلیغات محیطی، طراحی تابلو های گویا، تاثیرگذار در دستور کار قرار گیرد.

شعبانی مقدم یادآور شد: سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص، نقش و وظایف خود را ایفا کرده و از این پس نیز باید با جدیت بیشتر مباحث مربوط به امداد و نجات سواحل جزیره را پیگیری کند.

‎وی خاطر افزود: تداوم برگزاری جلسات این کمیته با بهره گیری از خرد جمعی برای تقویت فعالیت های حوزه ایمنی سواحل جزیره کیش و عمل به وظایف، امری ضروری است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجری معروف برنامه آشپزی ترکیه ای بعد از مدت ها بحران، طلاق گرفت!