سلفی با متروپل/ یک فریم از خودنمایی سلبریتی ها+ عکس


زمان زیادی از حادثه متروپل آبادان نگذشته بود که پای سلبریتی‌ها برای گرفتن تصاویر سلفی و جمع کردن فالوور به خیابان امیری آبادان باز شد.

سلفی با متروپل/ یک فریم از خودنمایی سلبریتی ها+ عکس

به گزارش راهبردمعاصر، هنوز ۲۴ ساعت از حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان نگذشته بود که پای سلبریتی‌ها نیز به این محدوده باز شد و در شرایطی که دستگاه‌های امدادی دائما بر ضرورت ترک محل و باز شدن فضا برای فعالیت امدادگران تاکید داشتند، این‌باره دو تن از بازیگران راهی محل ریزش ساختمان شدند تا از این حادثه برای فالوورهایشان گزارش خبری تهیه کنند!

سلفی با متروپل/ یک فریم از خودنمایی سلبریتی ها+ عکس


این در حالی بود که در بعد از ظهر روز حادثه شدت گردو خاک تمام پرواز‌های تهران به اهواز را کنسل و گروه امداد و نجاتی که همان روز به دستور رئیس جمهور مرکز را به مقصد آبادان ترک کرده بودند از راه زمینی خود را به متروپل رسانده بودند.

سلفی برای جمع کردن فالوور.

اما سلبرینی‌های وطنی برای رساندن خود به آبادان از هیچ تلاشی دریغ نکردند البته این بار نه به عنوان بازیگر بلکه پای خود را فراتر نهاده و در پوشش خبرنگار خود را به محل حادثه متروپل رسانده و با قرار گرفتن بر خرابه‌های این ساختمان برای فالوور‌های خود گزارش خبری تهیه و حتی به یکسری ارقام و اعداد به عنوان آمار مفقودین اشاره کردند.

اگر چه مسئولان مختلف و بسیاری از دستگاه‌های درگیر در بحث ایمنی و آوار برداری متروپل بار‌ها بر ضرورت تخلیه محل و ایجاد فضا برای فعالیت سریع امدادگران تاکید و تلاش‌های فراوان برای دور نگه داشتن افراد متفرقه از محل حادثه می‌کردند، ناگهان ویدیوی سید جواد هاشمی و علیرام نورایی در پیج‌های اینستاگرامی منتشر شد.

سلفی با متروپل/ یک فریم از خودنمایی سلبریتی ها+ عکس
حضور سلبریتی‌ها در محل حادثه اشتباه است

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در رابطه با حضور شهروندان و سلبریتی‌ها در محل آوار برداری ساختمان متروپل، اظهار کرد: حضور هیچ فردی به جز نیرو‌های امدادگر، آتش‌نشانان، اورژانس، هلال احمر و افرادی که مسئولیتی در راستای آواربرداری دارند در محل توصیه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حضور افراد متفرقه روند امدادرسانی را دچار اخلال می‌کند و موجب می‌شود که عملیات کند شود، افزود: سلبریتی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و حضور آن‌ها نیز در محل عملیات را پیچیده‌تر می‌کند.

حضور سلبریتی‌ها تزریق هیجان به محل حادثه است

مهدی داوری مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و کارشناس ایمنی در رابطه با حضور سلبریتی‌ها در محل حادثه متروپل، اظهار کرد: تزریق هر گونه هیجان به محل حادثه می‌تواند عملیات را سخت‌تر کند که حضور سلبریتی‌ها در محل قطعاً همان تزریق هیجان است.

وی با بیان اینکه حضور سلبریتی‌ها تجمع مردم را افزایش می‌دهد، افزود: بسیاری از افراد جوان ممکن است برای دیدن هنرمندان یا افراد مشهور که به آن‌ها علاقه دارند در محل حادثه حضور پیدا کنند، این می‌تواند لطمه زننده باشد و خطر ایجاد کند. /فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی