دشمنان به دنبال حذف تفکرات امام خمینی(ره) هستند


دشمنان به دنبال حذف تفکرات امام خمینی(ره) هستند

شهرری- ایرنا- همسر یادگار امام خمینی(ره) گفت: دشمنان انقلاب به دنبال حذف تفکرات والای امام راحل در جریان دفاع از مستضعفان و مظلومان جهان هستند.

به گزارش ایرنا، فاطمه طباطبایی روز چهارشنبه در نخستین گردهمایی دختران روح‌الله که در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد افزود: استکبار می‌خواهد به دولت‌های ضعیف حمله و آنها را غارت کند و این حرکت استکبار خلاف تفکرات حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با تاکید بر معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) ادامه داد: دختران روح‌الله نسلی با کمترین میزان شناخت و درک شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب هستند از همین رو باید تلاش کنند تا با همه جنبه‌های این مرد بزرگ آشنا شوند.

طباطبایی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تخریب شخصیت امام هستند، آنها فقط شخصیت سیاسی حضرت امام خمینی (ره ) را ترویج می‌دهند، این وظیفه ماست که شخصیت والا، تفکر و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب را بشناسیم و به نسل آینده انتقال دهیم.

همسر مرحوم احمد خمینی (ره) گفت: امام خود را فدای ملت و در مقابل ظلم و در برابر اقدامات استکباری رژیم ستم‌شاهی با شجاعت ایستادگی کرد که تبعات بسیاری از جمله تبعید و دوری از وطن را برایشان به دنبال داشت.
وی با بیان اینکه پس از ورود به خانواده خمینی با ابعاد مختلف و وسیع شخصیت امام آشنا شدم، اضافه کرد: امام خمینی (ره) رهبری انقلابی و مدافع مظلومان و ظلم ستیز بود، در مقابل ظلم کوتاه نمی‌آمد.

طباطبایی با اشاره به اخلاق خوب و مهربان امام ادامه داد: باید در دولت انقلابی و اسلامی ابتدا با مهربانی و دوستی رفتار کرد و سپس به تذکر و برخورد رسید، همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اینگونه بودند.

به گزارش ایرنا، نخستین گردهمایی دختران روح‌الله در روز ولادت حضرت معصومه (ص) در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره ) با حضور دختران جوان و انقلابی ایران اسلامی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول