دانشگاه فرهنگیان مرکز میاندوآب افتتاح شد


دانشگاه فرهنگیان مرکز میاندوآب افتتاح شد

مهاباد - ایرنا - دانشگاه فرهنگیان جنوب آذربایجان‌غربی با مرکزیت میاندوآب با حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده مردم میاندوآب در مجلس، امام جمعه و فرماندار این شهرستان و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی روز جمعه در آیین افتتاح دانشگاه فرهنگیان میاندوآب اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای پذیرش دانشجو در جنوب آذربایجان غربی، حداقل یک هزار دانشجو از مهر امسال در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

مصطفی سلیمانی اصل با بیان اینکه راه‌اندازی این دانشگاه یکی از مطالبات دیرین مردم در جنوب استان آذربایجان غربی است، اضافه کرد: به دلیل بعد مسافت شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی به مرکز استان، دانشجویان گاهی تا رسیدن به محل سکونت خود پنج ساعت در راه بودند که این موضوع طاقت فرسا بود بویژه در فصل زمستان سبب بروز مشکلاتی برای این قشر می‌شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان از مهر ماه در میاندوآب شروع به فعالیت می‌کند، گفت: این دانشگاه در سه رشته مشاوره، علوم تربیتی و زبان و ادبیات فارسی کار خود را شروع خواهد کرد و امید است در ادامه شاهد شکوفایی و تنوع رشته های بیشتر در این مرکز باشیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی یادآور شد: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان قدم مهمی در راستای توسعه علمی شهرستان میاندوآب به شمار می‌رود و قطعا نویدبخش روزهای خوب در آینده است.

به گزارش ایرنا، وزیر آموزش و پرورش در سفر نیمروزه به میاندوآب ابتدا در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان این دیار ادای احترام کرد.

دانشگاه فرهنگیان مرکز میاندوآب افتتاح شد

یوسف نوری همچنین از محل اردوگاه آموزش و پرورش میاندوآب در کوی تقی‌آباد، محل دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران و استخر آموزش و پرورش در خیابان تختی نیز بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022