آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سبزوار برگزار شد


آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سبزوار برگزار شد

سبزوار- ایرنا- آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) عصر شنبه با حضور امام جمعه، مسوولان اجرایی و اقشار مختلف مردم سبزوار در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

یک استاد حوزه علمیه مشهد در این آیین در سخنانی گفت: امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی احیا کرد و با همراهی ملت به مکتب و راه اهل بیت (ع) حیاتی دوبار بخشید.

حجت الاسلام جعفر اسلامی فر افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، جهانیان از مردم ایران به عنوان ملتی باعزت، با ابهت و بزرگ یاد می کنند.

وی اظهار داشت: مردم ایران با همه تفاوت ها و سلایق در طول سالها نشان دادند، همانطور که پشت سر امام خمینی (ره) ایستادند، جانشین بحق وی مقام معظم رهبری را تنها نمی گذارند.

این استاد حوزه علمیه مشهد گفت: امنیت، عزت و سربلندی امروز کشور در پرتو تبعیت ملت از امام و ولایت فقیه است.

حجت الاسلام اسلامی فر افزود: تداوم مسیر عزت، اقتدار، امنیت و پایداری این نظام الهی و آرمان های امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر ارزشهای انقلاب اسلامی در گرو پیروی از ولایت فقیه است.

آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) علاوه بر مسجد جامع سبزوار در دیگر مساجد مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد و مردم و مسوولان یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ را گرامی داشتند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)