وزارت ورزش به دنبال برگزاری انتخابات سوارکاری؛ / سجادی در برابر فشارها کوتاه نمی آید


وزارت ورزش به دنبال برگزاری انتخابات سوارکاری؛ / سجادی در برابر فشارها کوتاه نمی آید

انتخابات فدراسیون سوارکاری در شرایطی روز شنبه 21 خرداد ماه برگزار می شود که بسیاری از اهالی اسبدوانی امیدوار هستند که با انتخاب رییس جدید، روند رو به توسعه این رشته ورزشی ادامه پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات فدراسیون سوارکاری، اولین فدراسیونی است که با رعایت کامل مفاد اساسنامه جدید که در شهریورماه سال گذشته به تصویب رسید ، برگزار می شود و می توان گفت که اولین آزمون وزارت ورزش در برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی محسوب می شود. در انتخابات روز شنبه 21 خرداد 1401 ، خلیلی رئیس فعلی فدراسیون همراه با محمداسد مسجدی و محمد کاظمیان کاندیداهایی هستند که می توانند در مجمع انتخاباتی روز شنبه شرکت داشته باشند.
نکته مهم علی رغم فشارهایی که از سوی برخی از مجامع و نهادهای غیرمرتبط با ورزش به وزارت ورزش برای تعویق انتخابات وارد شده است، مسئولان ورزش کشور در صدد برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر هستند و حتی عنوان کرده اند که تمام مراحل ثبت نام و احراز صلاحیت ها برای تصدی پست ریاست فدراسیون سوارکاری به درستی و براساس نص صریح اساسنامه طی شده و دلیلی برای تعویق انتخابات وجود ندارد. مسئولان وزارت ورزش و جوانان همچنین اعلام کرده اند، انتخابات سوارکاری مسیر درستی طی کرده و نمی توانند برخلاف قانون کاری انجام داد.
انتخابات فدراسیون سوارکاری اولین انتخاباتی است که در دوره وزارت حمید سجادی و با رعایت کامل مفاد اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی و بدون انتخاب سرپرست در شرف انجام است و عدول از شرایط آن نیز می تواند سنگ بنای نامناسبی برای ادامه روند انتخابات فدراسیون های ورزشی باشد و به همین دلیل مسئولان وزارت ورزش مصمم هستند که جلوی انحراف از مسیر قانونی و اعمال خارج از ساختار ورزشی را بگیرند. این موضوع در شرایطی است که در روزهای گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هرگونه کار خارج از ضوابط نمایندگی در خصوص انتصابات و اعمال نفوذ در موضوعات اجرایی را منع فرموده اند.
انتخابات فدراسیون سوارکاری در شرایطی برگزار می شود که شرایط این رشته ورزشی که متکی به بخش خصوصی و مالکین شخصی اسب و مربیان بومی است به دلیل مشکلات جاری کشور در شرایط نامطلوبی از نظر هزینه های نگهداری، تغدیه و علوفه اسب و ... قرار دارد. از سوی دیگر برگزاری مسابقات اسبدوانی در تهران و دیگر شهرها نیز دستخوش التهاب است و همگی منتظر برگزاری انتخابات هستند.ضمن اینکه روند روبه رشد اسبدوانی در سالهای اخیر در سایه ثبات مدیریت و برنامه توسعه ای موجود، بیم و امید زیادی در میان اهالی اسبدوانی ایجاد کرده تا شخصی خارج از ضوابط اسبدوانی به عنوان رییس انتخاب نگردد و روند کنونی حداقل از ریل خارج نشود و شرایط بدتر نشود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان