یک بام و دو هوایی یحیی گل محمدی؛ از غضب با رامین رضاییان تا بخشش زکی پور


یک بام و دو هوایی یحیی گل محمدی؛ از غضب با رامین رضاییان تا بخشش زکی پور

رکناورزشی: سرمربی پرسپولیس درحالی اصرار به جذب مدافع سابق استقلال دارد که هواداران این تیم با حضور او مخالف هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، باشگاه پرسپولیس بعد از ناکامی در کسب ششمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر و درست در جایی که قافیه را به رقیب سنتی خود یعنی استقلال واگذار کرد؛ حالا مدیران این باشگاه با نظر «یحیی گل محمدی» سرمربی این تیم به دنبال تقویت سرخ پوشان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر است.

پرسپولیسی‌ها در نخستین قدم خود در نقل و انتقالات موفق شدند علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی، دروازه‌بان و مدافع تیم ملی را به خدمت بگیرد تا خود را در فاز دفاعی که در لیگ بیست و یکم بلای جان آن‌ها شده بود تقویت کند و با جذب این دو ملی پوش برای سایر رقبا خط و نشان بکشد.

اما جذب این دو بازیکن پایان کار سرخ پوشان نخواهد بود و درویش در نظر دارد تا لیست بازیکنانی که توسط گل محمدی به او داده شده است را جذب کند. در سمت چپ خط دفاعی با توجه به افت محسوس سعید آقایی به نظر می‌رسد گل محمدی دیگر اعتقادی به او ندارد و با پایان یافتن قرارداد این بازیکن وی از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد.

گل محمدی در این پست نیز در صدد بود تا یک بازیکن ملی پوش دیگر را به خدمت بگیرد. امید نورافکن ستاره ای بود که یحیی برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود او را در نظر داشت اما با توجه به اینکه نورافکن با سپاهان قرارداد دارد جذب این بازیکن برای سرخ پوشان غیرممکن باشد. از همین رو گل محمدی به سراغ دومین گزینه خود که اتفاقا گزینه جنجالی است برود.

میلاد زکی پور مدافع سابق استقلال که در این دو فصل عملکرد خوبی در سمت چپ خط دفاعی گل گهر سیرجان داشته است حالا مورد توجه گل محمدی قرار گرفته و باشگاه به دنبال جذب وی است و با این مدافع به توافقاتی رسیده است. اما با توجه به حواشی که زکی پور در این سال ها داشته و در چند نوبت موضع گیری های تندی نسبت به پرسپولیس در صفحات مجازی داشته باعث شده تا نیامده جنجال به پا کند و غریب به اتفاق هواداران پرسپولیس از حضور وی در این تیم ناراضی باشند.

اما نکته جالب توجه در این موضوع انجاست که علی رغم مخالفت هواداران با این انتقال یحیی مسر است تا مدافع سابق استقلال را به خدمت بگیرد. این درحالی است که کادرفنیسرخ پوشان ، رامین رضاییان را بخاطر یک مصاحبه تلویزیونی که تا حدودی نیز حقیقت داشت را مورد غضب خود قرار دهند و وی را در لیست مازاد این باشگاه قرار دهند درحالی که رضاییان علی رغم نیم فصل حضور در پرسپولیس یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان این تیم بوده است. در مقابل حالا سرخ پوشان به دنبال بازیکنی هستند که انواع و اقسام توهین‌ها را به باشگاه پرسپولیس کرده است و حالا علی رغم مخالفت هواداران سر سختانه به دنبال جذب وی است که این دو موضوع با هم تناقض دارد.

کادرفنی و اطرافیان زکی پور معتقد هستند این بازیکن پشیمان است و از نظر فنی بازیکن خوبی است که آمار به خوبی این موضوع را تایید می‌کند و به همین جهت از حواشی گذشته او چشم پوشی می‌کنند. اما سوال چالب توجه این است؛ آیا رضاییان با تجربه حضور در تیم ملی و رقابت های جام جهانی و جام ملت ها آیا از نظر فنی بازیکن با کیفیتی نیست؟ اگر نیست چگونه در نیم فصل گل محمدی اصرار به جذب او داشت؟ چگونه با نیم فصل حضور، رضاییان دومین پاسور برتر پرسپولیس است؟ اگر وی بازیکن تاثیرگذاری بوده چرا همچون زکی پور از خطای او چشم پوشی نمی شود؟ این ها سوالاتی است که گل محمدی و مدیریت این باشگاه باید نسبت به آن پاسخگو باشد و بگوید دلیل این همه تناقض چیست.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022