امام جمعه کرمان: جایگاه و دایره ماموریت وزارت فرهنگ و ارشاد گسترده است


امام جمعه کرمان: جایگاه و دایره ماموریت وزارت فرهنگ و ارشاد گسترده است

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با ورودی ها و خروجی های اندیشه و فکر، جایگاه بسیار مهم و دایره ماموریتی این وزارتخانه گسترده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: هر کس در دوران ماموریت خود در این وزارتخانه، وظایف بسیار زیادی دارد، انسان هایی که در این عرصه در مسئولیت قرار می گیرند متناسب با ماموریت و اختیارات خود باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: در این حوزه هر چه افراد دیانت بالاتر، قوی تر، تجربه بیشتر و توانمندتر باشند بهتر می توانند ماموریت های خود را به خوبی انجام دهند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: همه رسانه ها و هنرمندان و کسانی که می توانند خلاقیت داشته باشند در ماموریتی که بر عهده آنها گذاشته می شود می توانند موفق تر باشند.

از انتقاد بدون مبالغه استقبال می کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امروز درگیر کارو زار ایدئولوژیک در حوزه جنگ نرم هستیم که باید خلاقیت، جذابیت و محتوی باشد و تولیدات دانش بنیان در عرصه فرهنگ و هنر را در دستور کار قرار دهیم.

محسن روحی افزود: باید در تولید محتوی توانایی های و ظرفیت ها را بشناسیم و آنها را ارتقا دهیم و مراقبت کنیم که اشتباه نکنیم، زیرا جبران اشتباه بسیار سخت است.

وی تاکید کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام، جذب اعتبارت، مشاوره و استفاده از چهره های شاخص فرهنگ و هنر را در برنامه خود برای حوزه فرهنگ و هنر دارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: باید در ماموریت های خود با تعامل و همکاری همه دستگاه های فرهنگی و هنری کار را بیش ببریم و گام های جدی برداریم.

روحی ادامه داد: از انتقاد بدون مبالغه و سازنده که در راستای حمایت و پشتیبانی حوزه فرهنگ و هنر باشد، حتما استقبال می کنم و در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت ها را باید درست انجام دهیم.

وی با اشاره به حضور استاندار فرهنگی در راس امور استان کرمان تاکید کرد: به حمایت های ایشان امید زیادی دارم و برای اهالی فرهنگ و هنر فرصت مغتنمی است.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در محل تالار برق کرمان برگزار شد.

در این آیین محسن روحی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان معرفی و از خدمات هفت ساله علیزاده قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل ساده 1402 با طرح های شیک و جذاب