واکنش صفحه لیگ ملت‌ها به اسپک خیره‌کننده ستاره ایران


واکنش صفحه لیگ ملت‌ها به اسپک خیره‌کننده ستاره ایران

اسپک امین اسماعیل نژاد مورد توجه صفحه رسمی لیگ ملت‌ها قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز در اولین مسابقه خود در چارچوب هفته اول لیگ ملت‌ها به مصاف چین رفت. به جز ست دوم شاگردان بهروز عطایی در این دیدار عملکرد امیدوارکننده ای از خود به نمایش گذاشتند و نهایتا با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا ایران در این دوره از مسابقات شروع خوبی را تجربه کرده کرده باشد و به آینده رقابت‌ها امیدوار شود.

یکی از نکات امیدوارکننده تقابل با چین عملکرد خوب امین اسماعیل نژاد بود که به عنوان یار تعویضی به جای صابر کاظمی به زمین آمد و جریان مسابقه را به سود ایران تغییر داد. اسماعیل نژاد ۷ امتیاز کسب کرد و نشان داد که می‌تواند یک رقیب رقیب جدی برای صابر کاظمی باشد؛ رقابتی که می تواند باعث‌ پیشرفت هر دو این ستاره‌های آینده دار والیبال ایران شود.

عملکرد عالی اسماعیل نژاد از چشم صفحه رسمی لیگ ملت‌ها نیز پنهان نمانده است. صفحه رسمی اینستاگرام مسابقات ویدئوی اسپک خیره کننده و فوق العاده اسماعیل نژاد را به اشتراک گذاشته و با عبارت "ایران، روی آتش" اسپک ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران را توصیف کرده و به تمجید از این والیبالیست ۲۵ ساله و آینده دار پرداخته است.

واکنش صفحه لیگ ملت‌ها به اسپک خیره‌کننده ستاره ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل