دانشگاه‌ها در حوزه اشتغال تقسیم موضوعی کنند


دانشگاه‌ها در حوزه اشتغال تقسیم موضوعی کنند

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها در حوزه اشتغال  تقسیم موضوعی کرده و از جهات گوناگون ورود کنند گفت: تمام همت و تلاش شما بایستی بر روی ایجاد اشتغال متمرکز باشد زیرا اشتغال در رفاه عمومی و امنیت اجتماعی بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در کارگروه دانش‌بنیان، اشتغال و کارآفرینی استان اظهارداشت: کارگروه قرارگاه دانش‌بنیان کمک می‌کند؛ حوزه اشتغال با حالت تصاعدی در استان اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به اینکه حس کمک و همکاری برای ایجاد اشتغال تکلیف همگان در استان است، افزود: حوزه دانش‌بنیان امسال باید تغییر کند و در این راستا تقاضا می‌کنم دانشگاه‌ها نیز قرارگاه تولید و اشتغال تشکیل دهند.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های مختلف استان در حوزه اشتغال ورود کنند، تصریح کرد: ما مسیر توسعه، تولید و اشتغال استان را به سرعت طی می‌کنیم و در این راستا دانشگاه باید خود را به این مهم برساند و نقش‌آفرینی‌شان بیشتر شود.
وی با بیان اینکه دانش‌بنیان نباید محدود به مرکز سیستان و بلوچستان باشد، گفت: فضاهای معطل هر کدام از شهرستان‌ها شناسایی و پارک و علم فناوری در آن‌ها ایجاد شود.
مدرس خیابانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «تحقیقات، علم و دانش مسیرش باید تجاری‌سازی شود» بیان کرد: در جلسه بعد گزارشی از عملکرد برش شهرستانی و دستگاه‌های مختلف در حوزه قرارگاه دانش بنیان ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوالات جرات یا حقیقت + 100 سوال بازی جرئت و حقیقت و نحوه انجام این بازی هیجان انگیز