پدر زن جدید پیمان قاسم خانی رونمایی شد !


پدر زن جدید پیمان قاسم خانی رونمایی شد !

عکسی که میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی از پدرش به اشتراک گذاشت.

میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند سال 1369 می باشد،میترا ابراهیمی دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.

پدر زن جدید پیمان قاسم خانی رونمایی شد !

او به تازگی با پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما ازدواج کرده است.

پدر زن جدید پیمان قاسم خانی رونمایی شد !

عکسی که این چهره به تازگی در اینستاگرام خود منتشر کرده است:

پدر زن جدید پیمان قاسم خانی رونمایی شد !


یکی از دلایل ارتباط خوبِ من با نوجوان ها دقیقا همین آقایِ موجود در عکسه ! او سخت گیر ترین و عاشق ترین پدر دنیا بوده همیشه ، منم کله شق ترین و عاشق ترینش! همیشه با تصمیماتم ترسوندمش ، همیشه با قانون های انعطاف ناپذیرش 😅 دق داده منو . همیشه از من خواسته قوی باشم و تلاش کنم اما هیچ وقت هم راحت آفرین نگفته . روزی که بورسیه ی دکترام رو گرفتم زنگ زدم و بهش تبریک گفتم چون اگر او نبود احتمالا من با این حد از آروم نگگرفتن سیکل هم نمی گرفتم . تمام دوران تحصیلم با من تک تک امتحان ها را خواند و امتحان گرفت 🙄 امروز بعد از مدت ها دوباره با هم رفتیم دانشگاه ! با استادم جلسه داشتم و بعد دانشجوهای لیسانس امتحان داشتند که من هم باید با استادم در جلسه شرکت می کردم . اون قدر من رو هول کرد انگار اول مهر سال ۱۳۷۵ست دوباره 🥺
استادم اما مثل تمام معلمین تمام سال های عمرم از او به دلایلی که نمیگم ریا نشه تشکر کرد 😂خلاصه اینکه جنگ های عقیدتی سیاسی نظامی هنری اجتماعی فرهنگی و …من و بابام تمومی نداره و گاهی حتی تحریم ها را بیشتر می کنیم 😅اما در نهایت آغوشِ او وطنِ امن و مهربان من است .


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل