نامزد ریاست سوارکاری: موضع وزارت ورزش منصفانه و بی طرفانه بود/انتخاب خلیلی غیرقانونی است


نامزد ریاست سوارکاری: موضع وزارت ورزش منصفانه و بی طرفانه بود/انتخاب خلیلی غیرقانونی است

محمد کاظمیان نامزد انتخابات سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مجمع انتخاباتی امروز، اظهارداشت: پیش از این به ما گفتند که انتخابات 10 روز به تاخیر افتاده است و امروز هم از وزارت ورزش سوال کردیم و به...

محمد کاظمیان نامزد انتخابات سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مجمع انتخاباتی امروز، اظهارداشت: پیش از این به ما گفتند که انتخابات 10 روز به تاخیر افتاده است و امروز هم از وزارت ورزش سوال کردیم و به همین خاطر در جلسه من و آقای مسجدی حاضر نشدیم.

وی ادامه داد: در تاریخ 16 خردادماه درباره انتخابات سوارکاری به پولادگر معاون وزارت ورزش نامه نوشتیم و اعلام کردیم که تایید صلاحیت ها دیر رسیده است و ما باید در این باره برنامه های خود را به مجمع بگوییم تا آنها بدانند که ما هم تایید شده ایم. آقای پولادگر هم در این باره منصفانه گفت که این حرف منطقی است و انتخابات باید 10 روز به تعویق بیفتد که این موضوع برای اجرای عدالت لازم است اما متاسفانه آقای خلیلی رئیس فدراسیون تمام ابزارها را در اختیار دارد و عملا این انتخابات با یک کاندیدا برگزار شد. قرار بود وزارت ورزش میزبان این انتخابات باشد که وزارت قبول نکرد و الان در کمیته این جلسه در حال برگزاری است.

این نامزد ریاست سوارکاری، خاطرنشان کرد: در این باره خواهش می کنم که مسئولان مربوطه رسیدگی کنند. اقدام وزارت ورزش کاملا بی طرفانه بوده اما چیدمان مجمع را کاملا فامیلی کرده اند. عملا این نوع انتخاب، انتصاب محسوب می‌شود که غیر قانونی است.

انتهای پیام/




تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...