شب شعر آسمان هشتم عشق ویژه برنامه دهه کرامت برگزار شد


شب شعر آسمان هشتم عشق ویژه برنامه دهه کرامت برگزار شد

بهرام مسلمی مهنی گفت: یکی از ویژه برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این دهه مبارک، برگزاری شب شعر آسمان هشتم عشق است.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: یکی از ویژه برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این دهه مبارک، برگزاری شب شعر آسمان هشتم عشق است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: این محفل ادبی شامگاه گذشته با حضور شاعران و خادمیاران رضوی در شهر جیرفت برگزار شد.

وی یادآور شد: شب شعر آسمان هشتم عشق از سری برنامه های بزرگداشت دهه کرامت است که با همکاری انجمن شعر جنوب کرمان برگزار شد.

مسلمی مهنی اظهار کرد: هدف از برگزاری این محفل ادبی، گسترش فرهنگ شعر ولایی و بهره گیری از ظرفیت عظیم شعر آئینی برای توسعه و ترویج سبک زندگی رضوی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: شب شعر آسمان هشتم عشق ضمن زنده نگه داشتن آئین شعر خوانی فرصت مناسبی را برای شناسایی استعداد های جوانان فراهم کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، شاعران می توانند با تولید محتوا در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام گام بردارند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم