دمای هوا خراسان رضوی از فردا گرم‌تر می‌شود


دمای هوا خراسان رضوی از فردا گرم‌تر می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری از فردا شدت ناپایداری هوا کاسته می‌شود و شاهد افزایش هوا در سطح استان خواهیم بود به طوری که پیش بینی می شود دمای فردای مشهد با پنج درجه افزایش نسبت به امروز در گرمترین ساعات به 35درجه بالای صفر برسد.

مرتضی اثمری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته و به ویژه در ساعات بعدازظهر شاهد ناپایدرای در سطح استان بودیم که بر همین اساس شاهد وزش باد شدید در بیشتر نقاط استان و در برخی نقاط نیز بارش باران بودیم و در این مدت بیشترین میزان بارش از نیشابور با سه میلی متر و وزش باد شدید از خواف با ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

وی ادامه داد:امروز نیز کماکان و در ساعات عصرگاهی شاهد افزایش ناپایداری در خراسان رضوی خواهیم بود که پیامد آن افزایش سرعت وزش باد به ویژه در نقاط بادخیز همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ساعات بعد از ظهر و شب نیز رگبار و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی، مرکزی و غربی استان رخ خواهد داد.

وی افزود: دمای هوای مشهد روز گذشته بین ۱۸ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است که پیش‌بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد نسبت به روز گذشته تغییر قابل ملاحظه ای نداشته باشد.

اثمری اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)