هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای تبیین توطئه‌های دشمنان نظام است


هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای تبیین توطئه‌های دشمنان نظام است

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای تشریح و تبیین هر چه بیشتر جنایات و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است.

« امیر هادی» روز یکشنبه در نشست هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، (۶ تا ۱۲ تیر) در اراک، افزود: از ششم تا ۱۲ تیرماه و در طول سال‌های گذشته آمریکا تعداد زیادی از کودکان، مردان و زنان ایرانی، نخبگان و عالمان این مرز و بوم را که می‌توانستند در خدمت بشریت باشند، مظلومانه به شهادت رساند.

وی بیان کرد: دشمنان از پیروزی انقلاب تاکنون همه تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته‌اند و از هیچ کوششی هم دریغ نمی‌کنند و در این راستا باید هوشیاری‌ و آگاهی‌ مردم بویژه نسل جوان نسبت به این توطئه‌ها افزایش یابد.

فرماندار اراک ادامه داد: آزادی‌خواهان فراوانی در دنیا وجود دارد که دل در گرو انقلاب دارند و این امر بیانگر عظمت جمهوری اسلامی است.

هادی عنوان کرد: باید تلاش شود تا مراسم شهدای تیرماه در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به بهترین شکل و در شان شهدا و شهر شهید پرور اراک برگزار شود.

وی اظهار داشت: استان مرکزی استان امامین انقلاب است و وظیفه در برگزاری آیین‌های مختلف بویژه برگزاری یادواره شهدا، سنگین‌تر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این آیین گفت: نقشه‌ای که آمریکا برای ممالک اسلامی ترسیم کرده که در نوک پیکان آن جمهوری اسلامی قرار دارد، از بین بردن کشورهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام « هادی خلیلی» افزود: مقابله با توطئه‌های آمریکا یک وظیفه و تکلیف است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که جمهوری اسلامی ایران با مردم آمریکا دشمن نیست بلکه سیاست‌های کثیف آمریکا دشمن جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: توجه به برنامه‌های مختلف در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با توجه به تصویب قطعنامه ضد ایرانی توسط شورای حکام، امری ضروری است.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار داشت: چهار تن از شهدای هفتم تیر از استان مرکزی است و آیین یادواره این شهدا باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش‌سوزی هولناک در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان