پولادگر: انتخابات فدارسیون سوارکاری را تایید نمی‌کنیم


پولادگر: انتخابات فدارسیون سوارکاری را تایید نمی‌کنیم

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در انتخابات حضور نداشتیم و این انتخابات را تأیید نمی‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری که با حواشی زیادی روبرو بود، اظهار داشت: اعتراض دو نفر از نامزدها یکی از دلایل تعویق ۱۰ روزه این مجمع بود. نامزدهای ریاست فدراسیون شرایط برابر نداشتند. با بررسی انتخابات فدراسیون‌ها می‌بینید سرپرست داریم چون معمولا رئیس وقت نامزد ریاست می‌شود و برای اینکه شائبه‌ای در انتخابات به وجود نیاید و نامزدها با شرایط مساوی در انتخابات حضور پیدا کنند، حتی برای ۱۰ روز هم سرپرست انتخاب می‌کردیم.

وی افزود: اشخاص فدارسیون سوارکاری در خصوص دوره سرپرستی و اینکه دوره ریاست به پایان نرسد، به شدت مقاومت می‌کردند. با وجود اینکه بارها به مسعود خلیلی و دبیر فدارسیون گفته شد که اجازه دهند سرپرست تعیین شود و شرایط برابر باشد، باز هم بدون در نظر گرفتن صحبت‌ها و خبری که روز قبل از مجمع منعکس شد، انتخابات را برگزار کردند. چگونه است که اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص موضع این وزارتخانه در این خصوص گفت: ما در انتخابات حضور نداشتیم و این انتخابات را تأیید نمی‌کنیم. این انتخابات از نظر ما روال قانونی را طی نکرده است.

پولادگر در خصوص اداره کردن این فدارسیون با سرپرست عنوان کرد: با رعایت قوانین و تدبیر جلو خواهیم رفت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن